Historia edycji
Edytowano tekst:
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 10.11.2023
Tekst po zmianie:
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony;
Wymiar czasu pracy: pełen etat;
Oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
Główne zadania:
promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
organizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
wsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
organizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
działania informacyjno-promocyjne;
organizacja międzynarodowych transferów technologii;
współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
wykształcenia wyższego;
znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
doświadczenia we współpracy z firmami;
umiejętność współpracy w zespole;
bardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
umiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
samodzielności i samodyscypliny;
zdolności analitycznych;
komunikatywności;
dyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
umiejętności pracy pod presją czasu;
gotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi atutami będą:
doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
Oferujemy:
stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
pełny wymiar czasu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
atrakcje kulturalne i sportowe;
dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
preferencyjne pożyczki;
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
CV i list motywacyjny;
Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 30.10.2023
Tekst po zmianie:
· Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony;
Umowa na okres próbny z możliwością przed · Wymiar czasu pracy: pełłużenia na czas określony en etat;;
Wymiar czasu pracy: pełen etat;
O · offerta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
Główne zadania:
· promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
· oorganizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
· wwsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
· oorganizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
· pposzukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
· ddziałania informacyjno-promocyjne;
· oorganizacja międzynarodowych transferów technologii;
· wwspółpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
· wykształcenia wyższego;
wykształcenia wyższe · znajomości realiów ggospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);;
znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
· bbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
· zznajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
· ddoświadczenia we współpracy z firmami;
· uumiejętność współpracy w zespole;
· bbardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
· uumiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
· ssamodzielności i samodyscypliny;
· zzdolności analitycznych;
· kkomunikatywności;
· ddyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
· uumiejętności pracy pod presją czasu;
· ggotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi atutami będą:
· doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
· ddoświadczenie we wspó prowadzaniu nowych produktów czy usłłpracy międzynarodowej;
doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
Oferujemy:
· sstabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
· ppełny wymiar czasu pracy;
· ddodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
· aatrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
· aatrakcje kulturalne i sportowe;
· ddostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
· mmożliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
· ppreferencyjne pożyczki;
· mmożliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
· kkompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CCV i list motywacyjny;
2. OOświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
Inne informacje
1. OOferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. ZZłożone dokumenty nie będą zwracane.
3. ZZakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo oo terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4. UUczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl .
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 30.10.2023
Tekst po zmianie:
·
& Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony;
· Wymiar czasu pracy: pełen etat;
· oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
GGłówne zadania:
·
ppromocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
· nbsp; oorganizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
· nbsp; wwsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
· nbsp; oorganizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
· poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
· działania informacyjno-promocyjne;
· organizacja międzynarodowych transferów technologii;
· współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
OOd kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
·
wwykształcenia wyższego;
· nbsp; zznajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
· nbsp; bbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
· nbsp; zznajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
· nbsp; ddoświadczenia we współpracy z firmami;
· nbsp; uumiejętność współpracy w zespole;
· nbsp; bbardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
· nbsp; uumiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
· nbsp; ssamodzielności i samodyscypliny;
· nbsp; zzdolności analitycznych;
· nbsp; kkomunikatywności;
· nbsp; ddyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
· nbsp; uumiejętności pracy pod presją czasu;
· nbsp; ggotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy umowy ww wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
DDodatkowymi atutami będą:
·
ddoświadczenie we współpracy międzynarodowej;
· nbsp; ddoświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
OOferujemy:
·
sstabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
· nbsp; ppełny wymiar czasu pracy;
· nbsp; ddodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
· nbsp; aatrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
· atrakcje kulturalne i sportowe;
· nbsp; atrakcje kulturalne i sportowe;
ddostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
· nbsp; mmożliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
· nbsp; ppreferencyjne pożyczki;
· nbsp; mmożliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, ddostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
· nbsp; kkompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CV i list motywacyjny;
2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. ZZłożone dokumenty nie będą zwracane.
3 Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 26.10.2023
Tekst po zmianie:
Umowa na okres próbny z możliwością przed middot; Wymiar czasu pracy: pełłużenia na czas określony en etat;;
Wymiar czasu pracy: pełen etat;
middot; & oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
Główne zadania:
· promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
middot; oorganizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
middot; wwsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
middot; oorganizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
· & poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
· &nnbsp; działania informacyjno-promocyjne;
· &nnbsp; organizacja międzynarodowych transferów technologii;
· & współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
· wykształcenia wyższego;
wykształcenia wyższe middot; znajomości realiów ggospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);;
znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
middot; bbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
middot; zznajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
middot; ddoświadczenia we współpracy z firmami;
middot; uumiejętność współpracy w zespole;
middot; bbardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
middot; uumiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
middot; ssamodzielności i samodyscypliny;
middot; zzdolności analitycznych;
middot; kkomunikatywności;
middot; ddyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
middot; uumiejętności pracy pod presją czasu;
middot; ggotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy umowy ww wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi atutami będą:
· doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
middot; ddoświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
Oferujemy:
· sstabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
middot; ppełny wymiar czasu pracy;
middot; ddodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
middot; aatrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
middot; aatrakcje kulturalne i sportowe;
middot; ddostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
middot; mmożliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
middot; ppreferencyjne pożyczki;
middot; mmożliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, ddostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
middot; kkompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CV i list motywacyjny;
2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
1. & Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. ZZłożone dokumenty nie będą zwracane.
3. & Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4. & Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 26.10.2023
Tekst po zmianie:
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony;
Wymiar czasu pracy: pełen etat;
Oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
Główne zadania:
promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
organizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
wsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
organizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
działania informacyjno-promocyjne;
organizacja międzynarodowych transferów technologii;
współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
wykształcenia wyższego;
znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
doświadczenia we współpracy z firmami;
umiejętność współpracy w zespole;
bardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
umiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
samodzielności i samodyscypliny;
zdolności analitycznych;
komunikatywności;
dyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
umiejętności pracy pod presją czasu;
gotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi atutami będą:
doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
Oferujemy:
stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
pełny wymiar czasu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
atrakcje kulturalne i sportowe;
dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
preferencyjne pożyczki;
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1. CV i list motywacyjny;
2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Zmiana treści przez Zofia Konopka w dniu 26.10.2023
Tekst po zmianie:
GGłówne zadania:
promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
organizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
wsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
organizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
działania informacyjno-promocyjne;
organizacja międzynarodowych transferów technologii;
współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
wykształcenia wyższego;
znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
doświadczenia we współpracy z firmami;
umiejętność współpracy w zespole;
bardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
umiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
samodzielności i samodyscypliny;
zdolności analitycznych;
komunikatywności;
dyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
umiejętności pracy pod presją czasu;
gotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
DDodatkowymi atutami będą:
doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
OOferujemy:
stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
pełny wymiar czasu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
atrakcje kulturalne i sportowe;
dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
preferencyjne pożyczki;
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
WWymagane dokumenty i oświadczenia
1.
CCV i list motywacyjny;
2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
IInne informacje
1.
OOferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
3 Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
4.
UUczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl.
Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni młodszego eksperta w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony;
- Wymiar czasu pracy: pełen etat;
- Oferta dotyczy zatrudnienia w ramach projektu pt. EENEP22 „Enterprise Europe Network East Poland 2022-2025”.
Główne zadania:
- promocja działań międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network;
- organizacja seminariów, szkoleń, targów, konferencji;
- wsparcie przedsiębiorców i naukowców w zakresie innowacji i internacjonalizacji – specjalistyczne usługi doradcze i eksperckie;
- organizacja międzynarodowych spotkań brokerskich i misji gospodarczych;
- poszukiwanie partnerów biznesowych, technologicznych w kraju i za granicą;
- działania informacyjno-promocyjne;
- organizacja międzynarodowych transferów technologii;
- współpraca z lokalnymi jednostkami otoczenia nauki i biznesu.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- wykształcenia wyższego;
- znajomości realiów gospodarczych (mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji otoczenia biznesu lub w biznesie);
- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- doświadczenia we współpracy z firmami;
- umiejętność współpracy w zespole;
- bardzo dobrej znajomości MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętności wyszukiwania informacji w publicznie dostępnych źródłach;
- samodzielności i samodyscypliny;
- zdolności analitycznych;
- komunikatywności;
- dyspozycyjności (delegacje krajowe i zagraniczne);
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- gotowości do podpisania deklaracji dotyczącej łącznego zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz innych źródeł finansowych w trakcie trwania umowy w wymiarze nieprzekraczającym 276 godzin miesięcznie.
Dodatkowymi atutami będą:
- doświadczenie we współpracy międzynarodowej;
- doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów czy usług na rynek.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny;
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 02.11.2023r.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym | ||
Wytworzono przez: |
mgr Marta Wangin | ||
Data wytworzenia: |
25 października 2023 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
26 października 2023 13:58 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 listopada 2023 10:17 |