Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni kierowcę - mechanika w DZIALE LOGISTYKI

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat

 

Główne zadania:

  1. Organizowanie swojego stanowiska pracy  z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, bhp, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
  2. Przewożenie towarów i ludzi zgodnie z przepisami ruchu drogowego i posiadanymi uprawnieniami.
  3. Przeprowadzanie napraw mechanicznych w pojazdach Działu Logistyki.
  4. Przygotowywanie pojazdów do badań i przeglądów technicznych.
  5. Dbanie o sprawność techniczną pojazdów.
  6. Współpraca z przełożonymi i klientem w zakresie realizacji zadań przewozowych.
  7. Prowadzenie karty drogowej pojazdu zgodnie z ustalonymi procedurami.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie zawodowe preferowany zawód  mechanik 
  • prawo jazdy kategorii B  
  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy (min. 2 lata)
  • wiedza z zakresu mechaniki samochodowej
  • wiedza z zakresu zasad właściwego transportowania materiałów i osób
  • znajomość zasad sporządzania dokumentacji transportowej

 

Wymagania mile widziane:

  • aktualne uprawnienia UDT do obsługi podestu ruchomego montowanego na pojeździe  
  • ukończony kurs operatora koparko-ładowarki 
  • umiejętność spawania

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze, dofinansowanie do kultury i sportu dla pracownika jego członków rodziny ;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.10.2023 r.

 

Podmiot udostępniający:
DZIAŁ LOGISTYKI
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
5 października 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 października 2023 10:28
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 listopada 2023 10:11