Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika inżynieryjno-technicznego w Katedrze Geodezji Wydziału Geoinżynierii

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen.
  • Stanowisko: starszy technik.

 

Główne zadania:

  • utrzymanie aparatury badawczo-dydaktycznej: systemów pomiaru głębokości SBES/MBES; odbiorników satelitarnych GNSS,
  • pomoc w zakresie prac technicznych w prowadzeniu badań naukowych realizowanych w Katedrze Geodezji,
  • pomoc w zakresie prac technicznych w realizacji zadań popularyzatorskich podejmowanych przez pracowników Katedry Geodezji,
  • prowadzenie inwentaryzacji wyposażenia oraz konserwacji sprzętu w laboratoriach.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe w kierunku Geodezja i Kartografia,
  • podstawowa znajomość obsługi aparatury do pomiarów batymetrycznych, aparatury GNSS,
  • podstawowa znajomość obsługi oprogramowania: QGIS/ARCGIS; do obróbki danych GNSS oraz danych hydrograficznych,
  • znajomości pakietu MS Office,
  • zaangażowanie, dokładność, systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dobra organizacja pracy w realizacji powierzonych zadań,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym.
     

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 09.10.2023 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Katedra Geodezji
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
27 września 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 września 2023 08:39
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 listopada 2023 09:57