Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Centrum Marketingu i Mediów – Radio UWM FM

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • nagrywanie i przygotowanie do emisji audycji radiowych, a także spotów oraz jingli; 
  • koordynacja pracy studia nagrań; 
  • programowanie muzyki i planowanie emisji radiowej; 
  • kierowanie pracą redakcji muzycznej; 
  • pozyskiwanie i obróbka utworów muzycznych i przygotowanie cotygodniowej rotacji; 
  • tworzenie raportów dla ZAiKS-u, KRRiT oraz innych podmiotów; 
  • współpraca z autorami innych audycji muzycznych; 
  • przygotowanie wywiadów muzycznych; 
  • obsługa radiowej strony internetowej; 
  • realizacja transmisji spotkań siatkarskiej PlusLigi.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe; 
  • znajomość obsługi sprzętu radiowego i systemów dźwiękowych; 
  • znajomość oprogramowania do obróbki dźwięku; 
  • znajomość systemu emisyjnego Zetta oraz programu Selector; 
  • znajomość systemu WordPress; 
  • gotowość do szybkiego reagowania na ewentualne problemy techniczne;
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 21.07.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Marketingu i Mediów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
4 lipca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 lipca 2024 14:51
Aktualizowano przez:
Dorota Januszko
Data aktualizacji:
23 lipca 2024 14:20