UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni na stanowisku Malarza w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Status: Aktualne
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni na stanowisku Malarza w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
- Liczba etatów: 1
Główne zadania:
- przygotowanie pod malowanie starych i nowych podłoży tynkowych, betonowych, ceglanych, drewnianych;
- malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, sufitów, powierzchni betonowych, ceglanych, drewnianych;
- wzmacnianie, wyrównywanie chłonności podłoża, zwiększanie przyczepności (gruntowanie);
- uzupełnianie ubytków i pęknięć;
- szpachlowanie warstwą wyrównującą lub wygładzającą;
- tapetowanie powierzchni ścian i sufitów, ocieplanie budynków (opcjonalnie);
- inne drobne prace związane z utrzymaniem budynków i infrastruktury na terenie UWM Olsztynie takich jak drobne prace brukarskie, naprawa ubytków elewacji;
- dbanie o prawidłowe przechowywanie materiałów i narzędzi;
- przestrzeganie zasad BHP podczas pracy z maszynami i narzędziami.;
- używanie odpowiednich środków ochrony osobistej (np. okulary ochronne, rękawice, maski przeciwpyłowe).
Wymagania:
- wykształcenie zasadnicze zawodowe – warunek konieczny; istnieje możliwość przyuczenia do zawodu po szkole kierunkowej;
- doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach będzie dodatkowym atutem.
Umiejętności:
- pracy w zespole.
Cechy osobowości:
- uczciwość;
- sumienność;
- systematyczność i dokładność w wykonywaniu zadań;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem z dniem 10.04.2024 r.
- Zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
Podmiot udostępniający: |
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
11 marca 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
11 marca 2025 08:48 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
7 kwietnia 2025 12:25 |