Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Specjalistę w Sekretariacie Kwestora

Status: Aktualne

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony;
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat;
  • Umowa o pracę.

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem jednostki;
  • prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej jednostki;
  • koordynacja zebrań i spotkań;
  • prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych jednostki;
  • prowadzenie rejestru umów;
  • przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • prowadzenie ewidencji pieczęci jednostki;
  • prowadzenie ewidencji wewnętrznej środków trwałych oraz wyposażenia znajdującego się na stanie jednostki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej;

 

Umiejętności: 

  • dobra znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel);
  • umiejętność pracy w zespole i z interesantami,
  • umiejętność pracy pod presją czasu;

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie w pracy administracyjnej minimum 3 lata;

 

Cechy osobowości:

  • terminowość i dokładność w realizacji zadań;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • otwartość, uprzejmość, komunikatywność;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje:

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.01.2025.
     

 

Podmiot udostępniający:
Kwestura
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
7 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 stycznia 2025 12:45
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
13 stycznia 2025 12:49