Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Stolarza w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury

Status: Aktualne

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • cięcie, szlifowanie, frezowanie i łączenie elementów drewnianych
  • wykonywanie precyzyjnych cięć i montażu zgodnie z projektem
  • naprawa uszkodzonych mebli
  • montowanie gotowych elementów drewnianych.
  • utrzymywanie wysokich standardów wykonania i bezpieczeństwa
  • używanie odpowiednich narzędzi ręcznych i elektrycznych do obróbki drewna
  • dbanie o konserwację i prawidłowe działanie maszyn stolarskich (piły, wiertarki, frezarki)
  • dobór odpowiednich gatunków drewna i innych materiałów (np. płyty MDF, sklejka, okleiny)
  • dbanie o prawidłowe przechowywanie materiałów i narzędzi
  • przestrzeganie zasad BHP podczas pracy z maszynami i narzędziami
  • używanie odpowiednich środków ochrony osobistej (np. okulary ochronne rękawice, maski przeciwpyłowe)

 

Wymagania:

  • wykształcenie zasadnicze zawodowe – warunek konieczny; istnieje możliwość przyuczenia do zawodu po szkole kierunkowej
  • doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach będzie dodatkowym atutem

 

Umiejętności:

  • pracy w zespole.

 

Cechy osobowości:

  • uczciwość;
  • sumienność;
  • komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje:

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.03.2025.
     

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
10 marca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
7 marca 2025 08:50
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 marca 2025 11:35