Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Obsługi Obiektów

Status: W trakcie rozstrzygania

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Obsługi Obiektów

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Liczba etatów: 1 
  • Wymiar czasu pracy: pełen 

 

Główne zadania:

  1. Realizacja polityki Uczelni w obszarze dotyczącym właściwego funkcjonowania obiektów Uczelni.
  2. Planowanie, organizowanie, nadzorowanie oraz realizacja zadań w zakresie prawidłowego administrowania obiektami Uczelni.
  3. Współpraca z poszczególnymi jednostkami Uczelni w celu utrzymania obiektów w pełnej sprawności wg stanu technicznego, stanu estetycznego oraz funkcjonalności.
  4. Nadzór i kontrola realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów w Uczelni.
  5. Nadzorowanie stanu urządzeń i sprzętu audiowizualnego w obiektach Uczelni.
  6. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem portierni/szatni w obiektach dydaktycznych Uczelni.
  7. Nadzór i kontrola utrzymania stanu czystości w administrowanych obiektach Uczelni.
  8. Nadzór i kontrola nad realizacją zadań w zakresie gospodarki majątkiem i finansami jednostki oraz dokonywaniem zakupów na potrzeby jej działalności.
  9. Kontrola i realizacja zadań w zakresie rozliczania faktur zakupionego sprzętu i materiałów oraz ich inwentaryzacji.
  10. Nadzór nad prawidłowym rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów przygotowywanych na potrzeby jednostki, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi.
  11. Realizacja zadań w zakresie organizacji i prawidłowego funkcjonowania działu, w tym inicjowanie i wdrażanie rozwiązań służących doskonaleniu realizowanych procesów.
  12. Kierowanie zespołem podległych pracowników.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • wiedza i znajomość z obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem obiektami;
  • znajomość przepisów BHP i PPOŻ;
  • znajomość przepisów Prawa Pracy.

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • zdolność szybkiego uczenia się i chęć do pogłębiania wiedzy;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • umiejętne zarządzanie zmianą;
  • analityczne i planistyczne;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • umiejętnego wyciągania wniosków;
  • logicznego myślenia;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
  • kierowania zespołem i motywowania pracowników

  

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • operatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 2 lata 

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej 
    w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.11.2025 
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Obiektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
6 listopada 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 listopada 2025 14:05
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
18 listopada 2025 09:31