Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Obsługi Obiektów
Status: W trakcie rozstrzygania
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Obsługi Obiektów
- Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
- Liczba etatów: 1
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- Realizacja polityki Uczelni w obszarze dotyczącym właściwego funkcjonowania obiektów Uczelni.
- Planowanie, organizowanie, nadzorowanie oraz realizacja zadań w zakresie prawidłowego administrowania obiektami Uczelni.
- Współpraca z poszczególnymi jednostkami Uczelni w celu utrzymania obiektów w pełnej sprawności wg stanu technicznego, stanu estetycznego oraz funkcjonalności.
- Nadzór i kontrola realizacji zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów w Uczelni.
- Nadzorowanie stanu urządzeń i sprzętu audiowizualnego w obiektach Uczelni.
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem portierni/szatni w obiektach dydaktycznych Uczelni.
- Nadzór i kontrola utrzymania stanu czystości w administrowanych obiektach Uczelni.
- Nadzór i kontrola nad realizacją zadań w zakresie gospodarki majątkiem i finansami jednostki oraz dokonywaniem zakupów na potrzeby jej działalności.
- Kontrola i realizacja zadań w zakresie rozliczania faktur zakupionego sprzętu i materiałów oraz ich inwentaryzacji.
- Nadzór nad prawidłowym rejestrowaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do archiwizacji dokumentów przygotowywanych na potrzeby jednostki, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi.
- Realizacja zadań w zakresie organizacji i prawidłowego funkcjonowania działu, w tym inicjowanie i wdrażanie rozwiązań służących doskonaleniu realizowanych procesów.
- Kierowanie zespołem podległych pracowników.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- wiedza i znajomość z obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem obiektami;
- znajomość przepisów BHP i PPOŻ;
- znajomość przepisów Prawa Pracy.
Umiejętności:
- bardzo dobra znajomość MS Office;
- obsługi urządzeń biurowych;
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć do pogłębiania wiedzy;
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- umiejętne zarządzanie zmianą;
- analityczne i planistyczne;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- umiejętnego wyciągania wniosków;
- logicznego myślenia;
- współdziałania i pracy w zespole;
- organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
- kierowania zespołem i motywowania pracowników
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- kreatywność;
- operatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Doświadczenie zawodowe:
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 2 lata
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość pracy hybrydowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej
w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl - Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.11.2025
Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).
Podmiot udostępniający: |
Dział Obsługi Obiektów | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
6 listopada 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
6 listopada 2025 14:05 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
18 listopada 2025 09:31 |