Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Biura Projektów Edukacyjnych w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych

Status: W trakcie rozstrzygania

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Biura Projektów Edukacyjnych w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • kreowanie i realizacja strategii i polityki uczelni poprzez pozyskiwanie, realizację i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków krajowych lub zagranicznych; 
  • koordynowanie prac Biura przy wspieraniu pracowników uczelni w zadaniach związanych z pozyskiwaniem, realizacją i rozliczaniem projektów finansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych;
  • nadzór nad prawidłowym monitoringiem realizacji działań projektowych; 
  • współpraca z kierownikami projektów oraz zespołami projektowymi w ramach przeprowadzanych kontroli i audytów, w tym wsparcie i udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz nadzór nad wdrażaniem zaleceń pokontrolnych;
  • weryfikacja i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących zakresu realizowanych w Biurze projektów;
  • weryfikacja i opracowywanie materiałów, zestawień i statystyk z zakresu realizowanych przez Biuro projektów;
  • kierowanie pracą podległego zespołu.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, (pożądane wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze);
  • znajomość zasad i narzędzi zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty, np. PRINCE2, PMP);
  • znajomość zasad funkcjonowania instytucji publicznych, w szczególności uczelni wyższych;
  • znajomość przepisów prawa o zamówieniach publicznych, znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym, znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji związanej z realizacją projektów.

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office, 
  • obsługi urządzeń biurowych; 
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz interpretacji danych i wskaźników strategicznych;
  • umiejętność opracowywania procedur, projektów dokumentów;
  • umiejętne zarządzanie zmianą;
  • umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • zdolność szybkiego uczenia się i chęć do pogłębiania wiedzy;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej i podłego zespołu; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętnego wyciągania wniosków;
  • logicznego myślenia;
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, analityczne, negocjacyjne.

 

Znajomość języków obcych:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. 

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie w pracy w jednostce realizującej projekty współfinansowane ze środków krajowych oraz projektów międzynarodowych/UE – min 1 rok;

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • uczciwość;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 05.10.2025 
     

 

Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
  

 

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
29 września 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 września 2025 09:13
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
7 października 2025 07:51