Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Referenta w Katedrze Pielęgniarstwa w Szkole Zdrowia Publicznego

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Referenta w Katedrze Pielęgniarstwa w Szkole Zdrowia Publicznego

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Liczba etatów: 1
  • Wymiar czasu pracy: pełen  

 

Główne zadania:

  • obsługa administracyjna Katedry Pielęgniarstwa zgodnie z Instrukcją kancelaryjną;
  • tworzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych, finansowych, naukowych oraz dydaktycznych w tym dot. zajęć praktycznych, stały kontakt z osobami prowadzącymi zajęcia oraz dyrekcjami jednostek medycznych w których zajęcia się odbywają;
  • współpraca z koordynatorami przedmiotów i nauczycielami w organizacji procesu dydaktycznego, przygotowywania, gromadzenia i obiegu dokumentacji  dydaktycznej;
  • znajomość i obsługa systemu USOS w zakresie pensum i innym niezbędnym na tym stanowisku oraz innych systemów wykorzystywanych w Uniwersytecie przez pracowników administracji;
  • sporządzanie planu i wykonania obciążeń godzinowych pracowników,
  • zawieranie umów zlecenia z pracownikami nie zatrudnionymi na etat w Katedrze i ich rozliczanie;
  • przygotowywanie dokumentacji na egzamin praktyczny studiów I stopnia;
  • obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej  jednostki;
  • administrowanie i systematyczne uaktualnianie strony internetowej Katedry;
  • obsługa bieżących spraw  studentów oraz pracowników.

 

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych. 

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • zdolność szybkiego uczenia się i chęć do pogłębiania wiedzy;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • przy wykształceniu średnim min. 4 letni staż pracy na umowę o pracę – warunek konieczny;
  • pożądane doświadczenie w pracy w obszarze administracji .
     

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista. 

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl

Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.07.2025 r.
 
 
Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:

Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1) zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 2) przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.

Podmiot udostępniający:
Szkoła Zdrowia Publicznego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
9 lipca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
9 lipca 2025 14:16
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
14 lipca 2025 13:21