UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Referenta w Kancelarii Ogólnej
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1.
- Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- przyjmowanie dokumentacji wpływającej, rejestrowanie korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i rozdzielanie do właściwych jednostek organizacyjnych celem jej dalszej dekretacji,
- zapewnienie prawidłowej wysyłki korespondencji wychodzącej,
- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,
- prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem działania Kancelarii Ogólnej,
- koordynacja współpracy z operatorem pocztowym realizującym usługi pocztowe na rzecz Uczelni,
- obsługiwanie utworzonych składów chronologicznych (zbiory dokumentacji nieelektronicznej) oraz przekazywanie zaewidencjonowanych i uporządkowanych teczek spraw do Archiwum zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- współpraca z dziekanatami i sekretariatami jednostek ogólnouczelnianych.
Wymagania:
- wykształcenie średnie;
Cechy osobowości:
- dokładność w realizacji zadań,
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole,
- pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność,
- otwartość na zmiany
Oferujemy
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.06.2024.
Podmiot udostępniający: |
Kancelaria Ogólna | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
7 czerwca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
7 czerwca 2024 15:10 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
4 lipca 2024 11:00 |