Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Helpdesk w Centrum Informatycznym
Status: Rozstrzygnięto
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Helpdesk w Centrum Informatycznym
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
 - Liczba etatów: 1.
 - Wymiar czasu pracy: pełen
 
Główne zadania:
- odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie (osTicket);
 - rozwiązywanie prostych problemów technicznych (np. hasła, konta, konfiguracja urządzeń);
 - udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie obsługi technologii 2FA i Office365;
 - eskalacja bardziej skomplikowanych problemów do kolejnych linii wsparcia;
 - prowadzenie podstawowej dokumentacji technicznej i raportowanie zgłoszeń.
 
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki techniczne (np. informatyka, elektronika, telekomunikacja);
 - dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS na poziomie użytkownika;
 - umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych (np. reset haseł, konfiguracja kont, problemy z drukarkami);
 - podstawowa wiedza na temat aplikacji biurowych (Office365) i technologii 2FA.
 
Umiejętności:
- bardzo umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
 - organizowania pracy własnej;
 - pracy pod presją czasu;
 - samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
 - podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
 - umiejętnego wyciągania wniosków;
 - cierpliwość i umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie wiedzy.
 
Języki obce:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
 
Cechy osobowości:
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
 - samodzielność,
 - wysoki poziom odpowiedzialności;
 - sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
 - otwartość na zmiany i rozwój własny;
 - odporność na stres;
 - wysoka kultura osobista.
 
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
 - pełny wymiar czasu pracy;
 - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
 - atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
 - atrakcje kulturalne i sportowe;
 - dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
 - możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
 - preferencyjne pożyczki;
 - możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
 - kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
 - możliwość pracy hybrydowej.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
 - Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
 
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 - Złożone dokumenty nie będą zwracane.
 - Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
 - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
 - Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
 - Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.10.2025
 
Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
  
Podmiot udostępniający:  | 
                Centrum Informatyczne | ||
Wytworzono przez:  | 
                mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia:  | 
                2 września 2025 | ||
Opublikowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data opublikowania:  | 
                2 września 2025 15:00 | ||
Aktualizowano przez:  | 
                Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji:  | 
                28 października 2025 12:30 |