Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Pracownika Inżynieryjno-Technicznego w Katedrze Hodowli Trzody Chlewnej I  Katedrze Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa

Status: Aktualne

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Pracownika Inżynieryjno-Technicznego w Katedrze Hodowli Trzody Chlewnej I  Katedrze Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen
  • Miejsce pracy: Olsztyn, Wydział Bioinżynierii Zwierząt, Katedra Hodowli Trzody Chlewnej i Katedra Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa (łącznie 8 nauczycieli akademickich)

 

Główne zadania:

  • przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem procesu dydaktycznego;
  • obsługa systemów informatycznych (USOS, SYLABUS, EZD, ERPBIZ i in.);
  • pomoc w przygotowaniu i obsłudze zajęć dydaktycznych;
  • bieżąca kontrola stanu  aparatury oraz opieka nad salami dydaktycznymi;
  • prowadzenie dokumentacji badawczej oraz pomoc naukowo-techniczna w badaniach prowadzonych w Katedrach;
  • wykonywanie obliczeń statystycznych oraz umiejętność posługiwania się programami do obliczeń statystycznych;
  • uczestnictwo w pracach badawczych Katedr, zestawianie i opracowanie wyników prowadzonych eksperymentów badawczych;
  • prowadzenie dokumentacji naukowej, finansowej, kadrowo-osobowej, dydaktycznej i nadzór nad jej przechowywaniem;
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych w Katedrach; 
  • prowadzenie ewidencji korespondencji Katedr;
  • dokonywanie zakupów/zaopatrzenia w Katedrach;
  • znajomość i przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
  • znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i innych przepisów obowiązujących w Uniwersytecie;
  • wykonywanie innych poleceń Kierownika lub upoważnionego przez niego pracownika w ramach działań jednostki oraz obowiązującego prawa.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej.

 

Umiejętności: 

  • znajomość pakietu MS-Office, 
  • obsługi urządzeń biurowych; 
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Znajomość języków obcych:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1/B2.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: min. 1 rok, mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;

 

Cechy osobowości:

  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność, 
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny (podnoszenia kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w kursach i szkoleniach);
  • asertywność;
  • dyspozycyjność;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.03.2025 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Bioinżynierii Zwierząt
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
10 marca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
10 marca 2025 15:18
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 marca 2025 15:25