UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Pracownika Inżynieryjno-Technicznego w Katedrze Hodowli Trzody Chlewnej I Katedrze Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa
Status: Aktualne
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Pracownika Inżynieryjno-Technicznego w Katedrze Hodowli Trzody Chlewnej I Katedrze Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
- Miejsce pracy: Olsztyn, Wydział Bioinżynierii Zwierząt, Katedra Hodowli Trzody Chlewnej i Katedra Hodowli Zwierząt Futerkowych i Łowiectwa (łącznie 8 nauczycieli akademickich)
Główne zadania:
- przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem procesu dydaktycznego;
- obsługa systemów informatycznych (USOS, SYLABUS, EZD, ERPBIZ i in.);
- pomoc w przygotowaniu i obsłudze zajęć dydaktycznych;
- bieżąca kontrola stanu aparatury oraz opieka nad salami dydaktycznymi;
- prowadzenie dokumentacji badawczej oraz pomoc naukowo-techniczna w badaniach prowadzonych w Katedrach;
- wykonywanie obliczeń statystycznych oraz umiejętność posługiwania się programami do obliczeń statystycznych;
- uczestnictwo w pracach badawczych Katedr, zestawianie i opracowanie wyników prowadzonych eksperymentów badawczych;
- prowadzenie dokumentacji naukowej, finansowej, kadrowo-osobowej, dydaktycznej i nadzór nad jej przechowywaniem;
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych w Katedrach;
- prowadzenie ewidencji korespondencji Katedr;
- dokonywanie zakupów/zaopatrzenia w Katedrach;
- znajomość i przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
- znajomość i przestrzeganie Regulaminu Pracy UWM i innych przepisów obowiązujących w Uniwersytecie;
- wykonywanie innych poleceń Kierownika lub upoważnionego przez niego pracownika w ramach działań jednostki oraz obowiązującego prawa.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO
- znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
- mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej.
Umiejętności:
- znajomość pakietu MS-Office,
- obsługi urządzeń biurowych;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Znajomość języków obcych:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B1/B2.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy: min. 1 rok, mile widziane doświadczenie w pracy w uczelni publicznej lub administracji;
Cechy osobowości:
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność,
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny (podnoszenia kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w kursach i szkoleniach);
- asertywność;
- dyspozycyjność;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.03.2025 r.
Podmiot udostępniający: |
Wydział Bioinżynierii Zwierząt | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
10 marca 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
10 marca 2025 15:18 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
10 marca 2025 15:25 |