Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Instruktora ds. Pieśni i Tańca w Akademickim Centrum Kultury UWM w Olsztynie

Status: Aktualne

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Instruktora ds. Pieśni i Tańca w Akademickim Centrum Kultury  UWM w Olsztynie 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1/2.
  • Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu 

 

Główne zadania:

  • planowanie i realizacja zadań w zakresie kształcenia muzycznego Kapeli ZPiT „Kortowo” UWM – rozwoju umiejętności muzycznych członków i podnoszenia poziomu muzycznego Zespołu;
  • nadzór nad pracą muzyków Kapeli, planowanie i prowadzenie zajęć muzyków Kapeli, przygotowanie ich do koncertów;
  • archiwizacja utworów muzycznych ZPiT „Kortowo” UWM i prowadzenie archiwum nutowego ZPiT „Kortowo” UWM;
  • współudział w tworzeniu repertuaru, wyborze utworów muzycznych i tworzeniu koncepcji rozwoju artystycznego ZPiT „Kortowo” UWM;
  • udział w koncertach, festiwalach i zgrupowaniach szkoleniowych ZPiT „Kortowo” UWM.

 

Wymagania:

  • znajomość metod nauczania i kształcenia muzycznego, emisji głosu lub tańca w zależności od powierzonych zadań;
  • znajomość partytur muzycznych, teorii i technik białego głosu, budowy i funkcjonowania układu ruchowego człowieka w zależności od powierzonych zadań;
  • znajomość zasad tworzenia partii wokalnych, instrumentalnych oraz aranżacji tanecznych w zależności od powierzonych zadań

 

Umiejętności: 

  • gry na instrumentach muzycznych(akordeon, gitara, fortepian, itp)
  • operowania głosem lub tańca w zależności od powierzonych zadań;
  • tworzenie aranżacji;
  •  prowadzenie zajęć z członkami  Zespołu Pieśni i Tańca „Kortowo” zakresu powierzonych zadań;
  • obsługi systemów informatycznych niezbędnych do realizacji powierzonych zadań
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • organizowania pracy własnej i zespołowej;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • logicznego myślenia;
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • organizowania pracy własnej.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie B1/B2.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku instruktora ds. muzycznych, instruktora ds. tańca, wokalnych lub pokrewnym w zależności od potrzeb - min. 2-3 lata; pożądane doświadczenie w działalności koncertowej.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • zmysł artystyczny;
  • otwartość wobec innych;
  • inicjatywność/kreatywność;
  • spostrzegawczość;
  • komunikatywność;
  • inicjatywności i kreatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany rozwój własny;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.10.2024 
     

 

 

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/ 

Podmiot udostępniający:
Akademickie Centrum Kultury UWM w Olsztynie
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
3 października 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
3 października 2025 14:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
8 października 2025 15:31