Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Status: Aktualne
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z obowiązującym prawem budowlanym;
- ocena stanu technicznego budynków, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych;
- sprawdzanie poprawności realizowanych robót z harmonogramem rzeczowo – finansowym i zakresem umowy;
- udział w pracach komisji przetargowych, komisjach odbioru częściowego i końcowego inwestycji;
- koordynacja realizacji robót projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. Unii Europejskiej lub ministerialnych);
- przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego
- przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia w celu właściwego opracowania specyfikacji warunków zamówienia;
- przygotowywanie i współtworzenie umów związanych z realizowaną inwestycją;
- weryfikacja poprawności i kompletności przygotowania dokumentacji projektowej;
- analizowanie zlecenia pod względem kompletności dokumentów formalno – prawnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie;
- udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych;
- zlecanie drobnych robót jednostkom wewnętrznym;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie; wykonywanych bez dokumentacji projektowej, jak również przygotowanie szacunkowej wyceny prac projektowych;
- przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych oraz prac projektowych w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne;
- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
- znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa pracy, BHP, PPOŻ,;
- podstaw prawa cywilnego i administracyjnego w zakresie dot. branży, prawa zamówień publicznych;
- podstawowa znajomość etapów procesu projektowego, znajomość etapów procesu realizacji inwestycji.
Pożądane:
- ukończony kursy lub szkolenia w zakresie stosowanych materiałów i technologii budowlanych.
Doświadczenie zawodowe:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej;
Pożądane:
- doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych, uprawnienia projektowe, doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- znajomość obsługi programu kosztorysowego Norma Pro/Ekspert;
- znajomość obsługi programów do projektowania np.: Auto CAD/IntelliCAD;
- interpersonalne i komunikacyjne;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- wystąpień publicznych;
- analityczne i planistyczne;
- współpracy i pracy w zespole;
- organizowania pracy własnej;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność,
- odpowiedzialność;
- sumienność i dokładność w realizacji zadań;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.12.2025
Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).
Podmiot udostępniający: |
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
18 grudnia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
18 grudnia 2025 12:37 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
18 grudnia 2025 14:24 |