Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Dziale Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z obowiązującym prawem budowlanym;
  • ocena stanu technicznego budynków, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych;
  • sprawdzanie poprawności realizowanych robót z harmonogramem rzeczowo – finansowym i zakresem umowy;
  • udział w pracach komisji przetargowych, komisjach odbioru częściowego i końcowego inwestycji;
  • koordynacja realizacji robót projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. Unii Europejskiej lub ministerialnych);
  • przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego;
  • przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia w celu właściwego opracowania specyfikacji warunków zamówienia;
  • przygotowywanie i współtworzenie umów związanych z realizowaną inwestycją;
  • weryfikacja poprawności i kompletności przygotowania dokumentacji projektowej;
  • analizowanie zlecenia pod względem kompletności dokumentów formalno – prawnych na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego, łącznie z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie;
  • udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych;
  • zlecanie drobnych robót jednostkom wewnętrznym;
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie; wykonywanych bez dokumentacji projektowej, jak również przygotowanie szacunkowej wyceny prac projektowych;
  • przygotowanie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych oraz prac projektowych w zakresie realizowanych zadań.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
  • znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa pracy, BHP, PPOŻ,;
  • podstaw prawa cywilnego i administracyjnego w zakresie dot. branży, prawa zamówień publicznych;
  • podstawowa znajomość etapów procesu projektowego, znajomość etapów procesu realizacji inwestycji.

 

Pożądane:

  • ukończony kursy lub szkolenia w zakresie stosowanych materiałów i technologii budowlanych.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej;

 

Pożądane:

  • doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych, uprawnienia projektowe, doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • znajomość obsługi programu kosztorysowego Norma Pro/Ekspert;
  • znajomość obsługi programów do projektowania np.: Auto CAD/IntelliCAD;
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • wystąpień publicznych;
  • analityczne i planistyczne;
  • współpracy i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, 
  • odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność w realizacji zadań;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.12.2025
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
18 grudnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 grudnia 2025 13:50
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
18 grudnia 2025 13:58