UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- nadzorowanie i kontrolowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową budynków uczelni;
- ustalanie w ramach kontroli zakresu nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków, a także formułowanie zaleceń zmierzających do usunięcia nieprawidłowości w zakresie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową;
- zakup sprzętu niezbędnego do ochrony przeciwpożarowej budynków uczelni;
- sporządzanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w budynkach uczelni;
- uczestniczenie w kontrolach naszych obiektów, realizowanych przez funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej oraz monitorowanie realizacji decyzji administracyjnych KM PSP;
- organizowanie i prowadzenie szkolenia przeciwpożarowego pracowników uczelni (w tym przyjmowanych do pracy);
- organizowanie i nadzór nad ćwiczeniami ewakuacyjnymi w obiektach uczelni;
- współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego uczelni, dotycząca oceny projektów budowlanych w zakresie wymagań ppoż.;
- udział w odbiorach technicznych budynków, zakończonych inwestycji;
- współudział w przygotowaniu uczelni do obrony cywilnej z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
- sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów dotyczących ochrony przeciwpożarowej do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi;
- nadzór nad realizacją przeglądów gaśnic wykonywanych na terenie uczelni przez konserwatora sprzętu ppoż.
Odpowiedzialność za:
- przygotowanie budynków uczelni do kontroli zewnętrznej przez Państwową Straż Pożarną;
- przeprowadzanie próbnych ewakuacji w budynkach uczelni;
- zakup sprzętu niezbędnego do ochrony ppoż. budynków;
- za przestrzeganie zasad współżycia społecznego;
- za sprawną, rzetelną i terminową realizację powierzonych zadań.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa.
lub
- Tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa albo tytuł zawodowy inżynier i dyplom ukończenia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego wydany do dnia 30 września 2019r. lub studiów na kierunku inżynieria bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wydany po dniu 30 września 2019 r.
Podstawa prawna: art. 4.2a i 2b. ustawy o ochronie przeciwpożarowej
Pożądane:
- Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych
- ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu inżynierii bezpieczeństwa budynków
- doświadczenie praktyczne w zakresie wykonywania zadań spoczywających na inspektorze ds. ochrony przeciwpożarowej
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu budowlanej dokumentacji technicznej
- umiejętność obsługi programu komputerowego do tworzenia planów ewakuacji budynków
- znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni.
Umiejętności:
- dobra, praktyczna znajomość MS Office.
Znajomość języków obcych:
- Język angielski na poziomie komunikatywnym mile widziany;
Cechy osobowości:
- umiejętność planowania pracy własnej,
- samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- komunikatywność
- umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
- umiejętność strategicznego myślenia i działania
- umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian
Oferujemy:
- wynagrodzenie zasadnicze 6.000,00 brutto miesięcznie;
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.08.2024.
Podmiot udostępniający: |
Biuro Kanclerza | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
17 maja 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
17 maja 2024 12:54 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
25 września 2024 15:18 |