Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • nadzorowanie i kontrolowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową budynków uczelni;
  • ustalanie w ramach kontroli zakresu nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków, a także formułowanie zaleceń zmierzających do usunięcia nieprawidłowości w zakresie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową;
  • zakup sprzętu niezbędnego do ochrony przeciwpożarowej budynków uczelni;
  • sporządzanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w budynkach uczelni;
  • uczestniczenie w kontrolach naszych obiektów, realizowanych przez funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej oraz monitorowanie realizacji decyzji administracyjnych KM PSP;
  • organizowanie i prowadzenie szkolenia przeciwpożarowego pracowników uczelni (w tym przyjmowanych do pracy);
  • organizowanie i nadzór nad ćwiczeniami ewakuacyjnymi w obiektach uczelni;
  • współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego uczelni, dotycząca oceny projektów budowlanych w zakresie wymagań ppoż.;
  • udział w odbiorach technicznych budynków, zakończonych inwestycji;
  • współudział w przygotowaniu uczelni do obrony cywilnej z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
  • sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów dotyczących ochrony przeciwpożarowej do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi;
  • nadzór nad realizacją przeglądów gaśnic wykonywanych na terenie uczelni przez konserwatora sprzętu ppoż.

 

Odpowiedzialność za: 

  • przygotowanie budynków uczelni do kontroli zewnętrznej przez Państwową Straż Pożarną;
  • przeprowadzanie próbnych ewakuacji w budynkach uczelni;
  • zakup sprzętu niezbędnego do ochrony ppoż. budynków;
  • za przestrzeganie zasad współżycia społecznego;
  • za sprawną, rzetelną i terminową realizację powierzonych zadań.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa.

lub

  • Tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa albo tytuł zawodowy inżynier i dyplom ukończenia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego wydany do dnia 30 września 2019r. lub studiów na kierunku inżynieria bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wydany po dniu 30 września 2019 r.

Podstawa prawna: art. 4.2a i 2b. ustawy o ochronie przeciwpożarowej

 

Pożądane: 

  • Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych
  • ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu inżynierii bezpieczeństwa budynków
  • doświadczenie praktyczne w zakresie wykonywania zadań spoczywających na inspektorze ds. ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu budowlanej dokumentacji technicznej
  • umiejętność obsługi programu komputerowego do tworzenia planów ewakuacji  budynków 
  • znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni. 

 

Umiejętności: 

  • dobra, praktyczna znajomość MS Office.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym mile widziany;

 

Cechy osobowości:

  • umiejętność planowania pracy własnej,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
  • umiejętność strategicznego myślenia i działania
  • umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie zasadnicze 6.000,00 brutto miesięcznie;
  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.08.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Kanclerza
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 maja 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 maja 2024 12:54
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
25 września 2024 15:18