Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Helpdesk w Centrum Informatycznym

Status: Unieważnione

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Umowa o pracę.

 

Główne zadania:

  • Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie (osTicket);
  • Rozwiązywanie prostych problemów technicznych (np. hasła, konta, konfiguracja urządzeń);
  • Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie obsługi technologii 2FA i Office365;
  • Eskalacja bardziej skomplikowanych problemów do kolejnych linii wsparcia;
  • Prowadzenie podstawowej dokumentacji technicznej i raportowanie zgłoszeń.

 

Wymagania:

  • Minimum średnie, preferowane kierunki techniczne (np. informatyka, elektronika, telekomunikacja);
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS na poziomie użytkownika;
  • Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych (np. reset haseł, konfiguracja kont, problemy z drukarkami);
  • Podstawowa wiedza na temat aplikacji biurowych (Office365) i technologii 2FA.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
  • cierpliwość i umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie wiedzy.

 

Języki obce: 

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
  • Cechy osobowości:
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
  • samodzielność, 
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 09.02.2025 r.
     

 

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Informatyczne
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
27 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
27 stycznia 2025 08:26
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
1 kwietnia 2025 16:09