Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni na stanowisku Konsultanta w Biurze Nauki – Horyzontalny Punkt Kontaktowy Polska Północna – Olsztyn

Status: Rozstrzygnięto

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni na stanowisku Konsultanta w Biurze Nauki – Horyzontalny Punkt Kontaktowy Polska Północna – Olsztyn 

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • organizowanie i prowadzenie szkoleń, webinariów i innych wydarzeń o charakterze informacyjnym;
  • udzielanie konsultacji i wsparcia w trakcie przygotowywania wniosków projektowych z programu Horyzont Europa (HE);
  • rozpowszechnianie informacji o aspektach prawnych, finansowych oraz zasadach składania wniosków projektowych w HE;
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, w szczególności w zakresie doradztwa i mentoringu przy ubieganiu się o granty ERC.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe; 
  • znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania programów ramowych UE (w tym Horyzont Europa);
  • doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń;

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w realizacji i rozliczeniu projektów poparte przykładami (z ostatnich 5 lat) oraz doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych lub/i popularno-naukowych.

 

Znajomość języków obcych;

  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min B2.  

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; 
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • zdolności planistyczne i analityczne;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • odpowiedzialność;
  • dyspozycyjność;
  • samodzielność, systematyczność, dokładność w realizacji zadań;
  • sumienność;
  • punktualność; 
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje: 

    1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
    3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
    4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
    5. Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego, informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz oświadczenia - zgodnie z Zarządzeniem Nr 71/2024 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 20 sierpnia 2024 r.
    6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
    7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.03.2025.
    8. Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
      1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
      2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
      3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
      1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
      2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
      4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
      5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
      6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
       

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Nauki
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
4 marca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 marca 2025 13:35
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
1 kwietnia 2025 16:07