Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Helpdesk w Centrum Informatycznym

Status: W trakcie rozstrzygania

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Umowa o pracę.

 

Główne zadania:

  • Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie (osTicket);
  • Rozwiązywanie prostych problemów technicznych (np. hasła, konta, konfiguracja urządzeń);
  • Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie obsługi technologii 2FA i Office365;
  • Eskalacja bardziej skomplikowanych problemów do kolejnych linii wsparcia;
  • Prowadzenie podstawowej dokumentacji technicznej i raportowanie zgłoszeń.

 

Wymagania:

  • Minimum średnie, preferowane kierunki techniczne (np. informatyka, elektronika, telekomunikacja);
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS na poziomie użytkownika;
  • Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych (np. reset haseł, konfiguracja kont, problemy z drukarkami);
  • Podstawowa wiedza na temat aplikacji biurowych (Office365) i technologii 2FA.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
  • cierpliwość i umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie wiedzy.

 

Języki obce: 

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

 

Cechy osobowości:

  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
  • samodzielność, 
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.02.2025 r.

Podmiot udostępniający:
Centrum Informatyczne
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
12 lutego 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
12 lutego 2025 13:01
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 marca 2025 11:58