Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Helpdesk w Centrum Informatycznym
Status: W trakcie rozstrzygania
- Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Umowa o pracę.
Główne zadania:
- Odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń w systemie (osTicket);
- Rozwiązywanie prostych problemów technicznych (np. hasła, konta, konfiguracja urządzeń);
- Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie obsługi technologii 2FA i Office365;
- Eskalacja bardziej skomplikowanych problemów do kolejnych linii wsparcia;
- Prowadzenie podstawowej dokumentacji technicznej i raportowanie zgłoszeń.
Wymagania:
- Minimum średnie, preferowane kierunki techniczne (np. informatyka, elektronika, telekomunikacja);
- Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS na poziomie użytkownika;
- Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów technicznych (np. reset haseł, konfiguracja kont, problemy z drukarkami);
- Podstawowa wiedza na temat aplikacji biurowych (Office365) i technologii 2FA.
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
- cierpliwość i umiejętność pracy z użytkownikami o różnym poziomie wiedzy.
Języki obce:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
Cechy osobowości:
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- samodzielność,
- wysoki poziom odpowiedzialności;
- sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość pracy hybrydowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.02.2025 r.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Informatyczne | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
12 lutego 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
12 lutego 2025 13:01 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
4 marca 2025 11:58 |