Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Dziale Zamówień Publicznych

Status: Aktualne

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Umowa o pracę.

 

Główne zadania:

  • przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń, umów;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej;
  • sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych pism związanych z postępowaniem;
  • zamieszczanie ogłoszeń na postępowanie na Platformie e -Zamówienia oraz platformie zakupowej.
     

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych;
  • minimum 3 letnie doświadczenie przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych (przygotowywanie SWZ, zamieszczanie ogłoszeń na BZP, Dz.U, ocena ofert, sporządzanie protokołu jako członek komisji przetargowej lub sekretarz).
     

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole.
     

Cechy osobowości:

  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
  • samodzielność,
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.
     

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • CV i list motywacyjny.
  • Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  • Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  • Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.07.2025 r.

 

Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.

Podmiot udostępniający:
Dział Zamówień Publicznych
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
24 czerwca 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
24 czerwca 2025 08:26
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 czerwca 2025 08:36