Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni referenta w Dziale Zamówień Publicznych, w pełnym wymiarze czasu pracy

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Umowa na zastępstwo.

 

Główne zadania:

  • przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, ogłoszeń, umów;
  • udział w pracach Komisji Przetargowej;
  • sporządzanie protokołów wraz z załącznikami z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych pism związanych z postępowaniem;
  • współudział w administrowaniu stroną internetową Działu (zamieszczanie na stronie internetowej działu informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego).

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • gotowość do podnoszenie swoich kwalifikacji i kompetencji;
  • mile widziane doświadczenie w zakresie udzielania zamówień, ukończone szkolenie lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole.

Cechy osobowości:

  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
  • samodzielność, 
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.08.2024 r.

Podmiot udostępniający:
Dział Zamówień Publicznych
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
2 sierpnia 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
2 sierpnia 2024 14:43
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2024 14:53