Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Medycyny Weterynaryjnej

Status: Aktualne

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • Bieżące załatwianie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Dziekanatu i obsługą studentów, w tym studentów obcojęzycznych;
  • Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów;
  • Wydawanie zaświadczeń;
  • Przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez Dziekana;
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji (papierowej lub elektronicznej) określonych przepisami uczelnianymi:
  • Biegła znajomość obsługiwanych w Dziekanacie systemów informatycznych oraz bieżące uaktualnianie danych w nich zawartych;
  • Przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • Wykonywanie poleceń przełożonych (Dziekan, Prodziekan, Kierownik Dziekanatu).

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej.

 

Umiejętności: 

  • znajomość pakietu MS Office; 
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej;

 

Cechy osobowości:

  • Komunikatywność;
  • Odpowiedzialność;
  • Dyspozycyjność;
  • Samodzielność, systematyczność, dokładność w realizacji zadań;
  • Sumienność;
  • Punktualność; 
  • Szybkie dostosowywanie się do zmian w organizacji;
  • Otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • Łatwość wykonywania zadań i skupianie się na celu;
  • Odporność na stres 
  • Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego, informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz oświadczenia - zgodnie z Zarządzeniem Nr 71/2024 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 20 sierpnia 2024 r.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.01.2024.
     

 

 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
21 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
21 stycznia 2025 11:46
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
21 stycznia 2025 12:49