Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika w dziekanacie Wydziału Humanistycznego

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa o pracę
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat
     

Główne zadania:

  • bieżące załatwianie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem dziekanatu i obsługą studentów;
  • prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów;
  • wydawanie zaświadczeń;
  • przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji;
  • obsługa systemów informatycznych oraz bieżące uaktualnianie danych w nich zawartych;
  • przygotowywanie dokumentacji i pism oraz ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość pakietu MS-Office (Word, Excel) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • umiejętne organizowanie pracy własnej;
  • systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • umiejętność współdziałania w zespole oraz funkcjonowania pod wpływem stresu i presji czasu;  

 

Pożądane:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem uczelni wyższej;
  • doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej i obsłudze petentów;

 

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa w dniu 30 sierpnia 2024 r.
     
     

Podmiot udostępniający:
Wydział Humanistyczny
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
9 lipca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
9 sierpnia 2024 14:50
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2024 14:57