Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Dziekan Wydziału Lekarskiego zatrudni pracownika administracyjnego w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

Status: Rozstrzygnięto

  • umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat
  • Liczba etatów 1
     

Główne zadania:

  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z tokiem studiów oraz obsługa administracyjna studentów kierunku lekarskiego z tokiem nauczania w języku angielskim,
  • komunikacja z kandydatami oraz partnerami zagranicznymi w języku angielskim,
  • ewidencja i monitoring dokumentów kierowanych do Prodziekana ds. studentów anglojęzycznych i rozwoju,
  • sporządzanie analiz, zestawień i sprawozdań wynikających z prowadzonych spraw,
  • sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi.
     

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych,
  • umiejętność pracy w zespole i ze studentami (uprzejmość, komunikatywność),
  • odpowiedzialność, samodzielność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań,
  • dyspozycyjność, otwartość na zmiany.
     

Wymagania mile widziane:

  • doświadczenie pracy w dziekanacie lub związane z ww. zakresem obowiązków,
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO,
  • znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego,
  • umiejętność działania pod wpływem stresu i presją czasu,
     

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2.  Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3.  Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 07.04.2024 r.
     

Podmiot udostępniający:
Wydział Lekarski
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
18 marca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
18 marca 2024 13:51
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 maja 2024 13:46