Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Status: W trakcie rozstrzygania

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań w zakresie prowadzenia rozliczeń finansowo-księgowych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami oraz księgowania dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontrola dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie księgowym,
  • terminowe rozliczanie rozrachunków w zakresie windykacji należności, kierowanie spraw spornych i windykacyjnych do radców prawnych uczelni,
  • prowadzenie analitycznej i syntetycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, analiza kont oraz uzgadnianie sald,
  • przygotowywanie deklaracji podatku rolnego, leśnego oraz podatku od nieruchomości gruntów i budynków uczelni,
  • gromadzenie i opracowywanie danych do ubezpieczenia majątku uczelni oraz sporządzenie dokumentacji związanej z zaistniałą szkodą majątkową.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne (preferowana specjalność: rachunkowość) lub zarządzania nieruchomościami ewentualnie ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, podatku VAT, podatku do nieruchomości,
  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu rozliczeń finansowo-księgowych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami oraz księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz przepisów prawa o rachunkowości, finansach publicznych,

 

Umiejętności: 

  • umiejętność księgowania dokumentów;
  • znajomość zagadnień finansowych;
  • biegła znajomość pakietu Ms Office;
  • biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi.
  • umiejętność organizowania pracy własnej oraz współdziałania i pracy w zespole.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy na stanowisku księgowym minimum 1 rok;

 

Cechy osobowości:

  • sumienność i dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętności komunikacyjne.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu administrowania (zarządzania) obiektem.

 

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 25.11.2024 r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Dział Gospodarki Nieruchomościami
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
6 listopada 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 listopada 2024 11:06
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
3 grudnia 2024 13:32