UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Status: W trakcie rozstrzygania
- Liczba etatów: 1.
- Umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań w zakresie prowadzenia rozliczeń finansowo-księgowych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami oraz księgowania dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kontrola dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalno – rachunkowym,
- dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie księgowym,
- terminowe rozliczanie rozrachunków w zakresie windykacji należności, kierowanie spraw spornych i windykacyjnych do radców prawnych uczelni,
- prowadzenie analitycznej i syntetycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym, analiza kont oraz uzgadnianie sald,
- przygotowywanie deklaracji podatku rolnego, leśnego oraz podatku od nieruchomości gruntów i budynków uczelni,
- gromadzenie i opracowywanie danych do ubezpieczenia majątku uczelni oraz sporządzenie dokumentacji związanej z zaistniałą szkodą majątkową.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne (preferowana specjalność: rachunkowość) lub zarządzania nieruchomościami ewentualnie ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, podatku VAT, podatku do nieruchomości,
- doświadczenie zawodowe w prowadzeniu rozliczeń finansowo-księgowych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami oraz księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- znajomość zagadnień dotyczących obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz przepisów prawa o rachunkowości, finansach publicznych,
Umiejętności:
- umiejętność księgowania dokumentów;
- znajomość zagadnień finansowych;
- biegła znajomość pakietu Ms Office;
- biegła umiejętność posługiwania się arkuszami kalkulacyjnymi.
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz współdziałania i pracy w zespole.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy na stanowisku księgowym minimum 1 rok;
Cechy osobowości:
- sumienność i dokładność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość uzupełnienia kwalifikacji poprzez ukończenie kursów i szkoleń branżowych z zakresu administrowania (zarządzania) obiektem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 25.11.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Dział Gospodarki Nieruchomościami | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
6 listopada 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
6 listopada 2024 11:06 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
3 grudnia 2024 13:32 |