Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni specjalistę w Dziale Obsługi Obiektów

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • realizacja zadań związanych z udostępnianiem i wynajmem sal, pomieszczeń oraz powierzchni należących do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie,
  • nadzór i kontrola nad prawidłowym przebiegiem zadań związanych z udostępnieniem, wynajmem sal, pomieszczeń i powierzchni, w tym przygotowywanie pism, umów, oraz wystawianie dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy pracowników działu, nadzór nad ich aktualizacją, dystrybucją, 
  • przygotowywanie rozliczenia czasu pracy grupy pracowników,
  • wykonywanie innych poleceń kierownika Działu wynikających z działalności organizacyjnej jednostki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego,
  • wiedza i znajomość z obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość przepisów Prawa Pracy.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.08.2024 r.

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Obiektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
25 lipca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
25 lipca 2024 14:51
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2024 14:56