Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

Status: W trakcie rozstrzygania

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Kierownika Działu Inwestycji i Nadzoru Budowlanego

 

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Liczba etatów: 1 
  • Wymiar czasu pracy: pełen 

 

Główne zadania:

  1. Nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników w zakresie dotyczących planowania i prowadzenia inwestycji, modernizacji, remontów i utrzymania technicznego obiektów w tym okresowych przeglądów technicznych budynków, terenu i urządzeń objętych dozorem UDT w uczelni.
  2. Udział w opracowywaniu planów rocznych w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów oraz konserwacji obiektów i urządzeń objętych dozorem UDT.
  3. Uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie realizacji inwestycji, modernizacji, remontów z zainteresowanymi jednostkami.
  4. Nadzorowanie i kontrolowanie prac w zakresie zabezpieczania oraz ścisłego i terminowego wykonywania decyzji i zarządzeń oraz obowiązujących przepisów dotyczących remontów i utrzymania technicznego obiektów, terenu i urządzeń.
  5. Koordynacja prac związanych z realizacją projektów dotyczących obszaru działania komórki organizacyjnej.
  6. Analiza, weryfikacja i opracowywanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie objętym działaniem jednostki organizacyjnej.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (mgr inż.);
  • posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń ;
  • wiedza i znajomość z obsługi systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem obiektami;
  • znajomość przepisów BHP i PPOŻ;
  • znajomość przepisów Prawa Pracy.

 

Pożądane:

  • ukończony kierunek budownictwo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej lub instalacyjnej,  
  • posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, inżynieryjnej lub instalacyjnej, 
  • kursy lub szkolenia z zakresu realizacji inwestycji, zarządzania projektami, zarządzania zasobami ludzkimi, prawne.

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • znajomość przepisów prawa budowlanego, prawa pracy, BHP, PPOŻ, podstaw prawa cywilnego i administracyjnego, prawa zamówień publicznych;
  • podstawowa znajomość etapów procesu projektowego, znajomość etapów procesu realizacji inwestycji i obiegu dokumentacji 
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkolnictwa wyższego.
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • umiejętne zarządzanie zmianą;
  • analityczne i planistyczne;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, 
  • umiejętnego wyciągania wniosków;
  • logicznego myślenia;
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej i podległego zespołu;
  • kierowania zespołem i motywowania pracowników.

  

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • operatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym min 3 lata lub na stanowisku specjalistycznym min 5 lat.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej 
    w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.11.2025 
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

Podmiot udostępniający:
Dział Inwestycji i Nadzoru Budowlanego
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
6 listopada 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
6 listopada 2025 14:32
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 listopada 2025 15:34