Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Dekarza w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury

Status: Aktualne

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Dekarza w Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury

 

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • usuwanie uszkodzeń pokryć dachowych, wymiana uszkodzonych elementów dachu; naprawa przecieków, sprawdzanie stanu technicznego konstrukcji dachu;
  • zakładanie różnego rodzaju izolacje przeciwwilgociowych i termicznych, aby zapewnić odpowiednią ochronę przed warunkami atmosferycznymi;
  • układanie różnych rodzajów pokryć dachowych, takich jak dachówki, blachodachówki, papa, gonty czy inne materiały dachowe;
  • wykonywanie pracy na wysokościach;
  • montaż obróbek dekarskich wokół m.in. wokół kominów, okien dachowych;
  • dbanie o prawidłowe przechowywanie materiałów i narzędzi;
  • przestrzeganie zasad BHP podczas pracy z maszynami i narzędziami;
  • używanie odpowiednich środków ochrony osobistej (np. okulary ochronne, rękawice, maski przeciwpyłowe).

 

Wymagania:

  • wykształcenie zasadnicze zawodowe - branża budowlana, preferowany kierunek: dekarz;
  • brak przeciwwskazań do pracy na wysokości,
  • znajomość materiałów i technik dekarskich.

 

Umiejętności: 

  • wykonywania prac dekarskich ˗ posługiwania się narzędziami i urządzeniami wykorzystywanymi podczas realizacji powierzonych zadań; 
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • organizowania pracy własnej.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność;
  • uczciwość; 
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15.10.2025 
     


  

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

Podmiot udostępniający:
Sekcja Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
29 września 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 września 2025 09:24
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
7 października 2025 07:49