Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Rozwoju Zawodowego w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Rozwoju Zawodowego w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym 

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony.
  • Liczba etatów: 1 
  • Wymiar czasu pracy: pełen. 

 

Główne zadania:

  • udział w projektach dotyczących promocji i aktywizacji zawodowej osób studiujących w Uniwersytecie oraz absolwentów UWM,
  • aktywne wsparcie osób studiujących w Uniwersytecie w rozwoju zawodowym oraz efektywnym poruszaniu się po rynku pracy,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z pracodawcami,
  • badanie potrzeb osób studiujących w Uniwersytecie i pracodawców w celu efektywnej organizacji doradztwa zawodowego,
  • promocja oferty Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno – Gospodarczym wśród kandydatów na studia, studentów, absolwentów i pracodawców,
  • współpraca z jednostkami Uniwersytetu w zakresie promocji oferty Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno – Gospodarczym i aktywizacji zawodowej osób studiujących oraz absolwentów UWM,
  • prowadzenie sprawozdawczości i przygotowywanie raportów, prezentacji, analiz i zestawień w zakresie objętym działaniem jednostki,
  • planowanie, opracowywanie i realizacja projektów, programów dedykowanych osobom studiującym w UWM,
  • organizowanie wydarzeń związanych z rozwojem zawodowym osób studiujących oraz absolwentów UWM,
  • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizowanymi działaniami,
  • bieżące monitorowanie zjawisk i trendów na rynku pracy, raportów zewnętrznych oraz aktualizowanie oferty jednostki w oparciu o nabywaną wiedzę,
  • prowadzenie bazy danych związanych z działalnością jednostki,
  • zastępowanie pracownika wskazanego przez przełożonego,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych, mieszczących się w zakresie merytorycznym jednostki organizacyjnej.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe - doradztwo zawodowe lub pokrewne związane z zarzadzaniem zasobami ludzkimi, HR, psychologią biznesu, zarządzanie przedsiębiorstwem,
  • znajomość metod i narzędzi służących opracowywaniu analiz i raportów w zakresie badania rynku pracy,
  • znajomość metod i narzędzi badania predyspozycji zawodowych,
  • znajomość metod i narzędzi rekrutacyjnych,
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym,
  • znajomość przepisów prawa związanych z prowadzeniem poradnictwa zawodowego oraz podstaw prawa pracy

pożądane: 

  • ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu zarządzania/kurs trenerski, coaching, HR,
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej.
     

Umiejętności: 

  • prowadzenia warsztatów z zakresu aktywizacji zawodowej,
  • komputerowe (w tym w zakresie edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, itp.),
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • logicznego myślenia,
  • analityczne i planistyczne,
  • interpersonalne i komunikacyjne,
  • precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • negocjowania,
  • współdziałania i pracy w zespole

pożądane:

  • kreatywnego projektowania rozwiązań,
  • strategicznego myślenia i działania,
  • zarządzania w sytuacjach zmian.

 

Cechy osobowości:

  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • komunikatywność,
  • odporność na stres,
  • asertywność,
  • elastyczność,
  • kreatywność/inicjatywność,
  • sumienność i dokładność,
  • otwartość na zmiany i rozwój własny,
  • uczciwość;
  • determinacja/konsekwencja w realizacji założonych celów;
  • wysoka kultura osobista.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie zawodowe w pracy doradcy zawodowego, coacha, psychologa biznesu, specjalisty w jednostkach HR (min. 2 lata).

  pożądane:

  • doświadczenie w pracy w uczelni wyższej

 

Znajomość języków obcych:

niezbędne:

  • język angielski na poziomie komunikatywnym; 

pożądane:

  • język angielski na poziomie zaawansowanym.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • pełny wymiar czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze,
  • atrakcje kulturalne i sportowe,
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • preferencyjne pożyczki,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.),
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze),
  • możliwość pracy hybrydowej.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej 
    w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.12.2025. 
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/ 

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
5 grudnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
5 grudnia 2025 12:04
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
5 grudnia 2025 15:19