Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Transferu Technologii w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym w Sekcji Transferu Technologii

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę ds. Transferu Technologii w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym w Sekcji Transferu Technologii

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1 
  • Wymiar czasu pracy: pełen. 

 

Główne zadania:

  • przygotowywanie i realizacja ścieżki komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • przygotowywanie i obsługa procesu komercjalizacji wyników badań naukowych,
  • prowadzenie bazy danych związanych z działalnością jednostki w szczególności bazy dóbr niematerialnych związanych z procesem komercjalizacji,
  • przygotowywanie oferty technologicznej dla biznesu,
  • konsulting organizacyjny i techniczny, przygotowywanie i wspomaganie wdrażania nowych technologii i metod organizacji w przedsiębiorstwach,
  • przygotowanie i realizacja oferty szkoleniowej i doradczej w zakresie działalności CWO,
  • inicjowanie współpracy uczelni z podmiotami gospodarczymi i innymi podmiotami zewnętrznymi (parki technologiczne, instytucje otoczenia biznesu itp.) w tym poprzez udział w wydarzeniach, targach, konferencjach,
  • realizacja zadań w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym prowadzenie bazy sieci współpracy gospodarczo-naukowych 
    (np. klastrów/porozumień/platform) oraz podmiotów gospodarczych współpracujących z uczelnią,
  • monitorowanie porozumień zawartych z podmiotami zewnętrznymi w zakresie komercyjnych usług badawczych,
  • planowanie, aplikowanie i realizacja projektów związanych z transferem technologii,
  • przygotowywanie, procedowanie i nadzór nad realizacją umów dotyczących transferu technologii w szczególności komercjalizacji wyników badań, usług badawczych, ekspertyz i opinii,
  • bieżące monitorowanie zjawisk i trendów technologicznych, innowacyjnych oraz śledzenie raportów zewnętrznych i aktualizowanie oferty jednostki w oparciu o nabywaną wiedzę,
  • współpraca ze spółką celową UWM w zakresie komercjalizacji pośredniej wyników badań.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe; 
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • znajomość przepisów prawa dot. komercjalizacji wyników badań naukowych;
  • znajomość zasad i zagadnień związanych z transferem technologii.

 

pożądane: 

  • wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze;
  • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu funkcjonowania szkolnictwa wyższego;
  • ukończone kursy lub szkolenia dotyczące komercjalizacji wyników badań naukowych;
  • znajomość przepisów prawa o zamówieniach publicznych,
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji związanej z realizacją projektów badawczych, wdrożeniowych;
  • znajomość zagadnień związanych z własnością intelektualną;
  • znajomość metod i zasad wyceny własności intelektualnej.

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • obsługi urządzeń biurowych;
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
  • interpersonalne i komunikacyjne;
  • analityczne i planistyczne; 
  • współdziałania i pracy w zespole; 
  • organizowania pracy własnej;
  • pracy pod presją czasu.

 

pożądane:

  • rozwiązywania problemów;
  • sporządzania oferty technologicznej;
  • wystąpień publicznych;
  • negocjacyjne i sprzedażowe;
  • efektywnego planowania i realizacji projektów.

  

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • pracowitość i zaangażowanie;
  • elastyczność;
  • kreatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • uczciwość;
  • odporność na stres;
  • determinacja/konsekwencja w realizacji założonych celów;
  • wysoka kultura osobista.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie związane z realizacją zadań w obszarze transferu technologii – min. 3 lata;

pożądane:

  • doświadczenie w pracy w jednostkach naukowych;
  • doświadczenie w pracy w biznesie w zakresie sprzedaży;
  • ofertowania doświadczenie w realizacji projektów.

 

Znajomość języków obcych:

niezbędne:
język angielski na poziomie komunikatywnym; 

pożądane:
język angielski na poziomie zaawansowanym.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej 
    w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.11.2025. 
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 listopada 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 listopada 2025 12:35
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 listopada 2025 12:53