Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Referenta ds. wsparcia z otoczeniem w Sekcji Dialogu i Partnerstwa w Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen 

 

Główne zadania:

  • Inicjowanie współpracy Uczelni z podmiotami gospodarczymi i innymi podmiotami zewnętrznymi (parki technologiczne, instytucje otoczenia biznesu itp.);
  • Realizacja zadań w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym prowadzenie bazy sieci współpracy gospodarczo-naukowych (np. klastrów/porozumień/platform) oraz podmiotów gospodarczych współpracujących z uczelnią;
  • Współpraca z jednostkami Uniwersytetu w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji z otoczeniem społeczno – gospodarczym Uczelni;
  • Monitorowanie porozumień zawartych z podmiotami zewnętrznymi;
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji;
  • Administracyjno-organizacyjna obsługa Centrum;
  • Inicjowanie i organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum;
  • Dokonywanie bieżących zakupów niezbędnych do prowadzenia Centrum;
  • Przygotowywanie dokumentacji i pism oraz archiwizacja, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych odrębnymi przepisami;
  • Wystawianie faktur za usługi realizowane przez Centrum.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • znajomość przepisów dotyczących prawa zamówień publicznych, finansów publicznych;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej.

 

Umiejętności:

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie,
  • analityczne i planistyczne,
  • współdziałania i pracy w zespole,
  • organizowania pracy własnej,
  • pracy pod presją czasu,
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, logicznego myślenia.

 

Znajomość języków obcych:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B1/B2.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność,
  • elastyczność,
  • kreatywność,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • sumienność i dokładność,
  • otwartość na zmiany i rozwój własny,
  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • asertywność,
  • uczciwość.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 roku, poz. 1939 t.j.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.02.2025.
     

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
3 lutego 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
3 lutego 2025 20:33
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 marca 2025 11:59