Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE  zatrudni pracownika administracyjnego w Sekcji Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatu;
  • organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Prorektora ds. Collegium Medicum;
  • zapewnienie współpracy między jednostkami uczelni a instytucjami zaangażowanymi w proces kształcenia studentów kierunków prowadzonych przez Colegium Medicum;
  • przygotowywanie dokumentacji i pism oraz archiwizacja, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych odrębnymi przepisami. 

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
  • znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

 

Umiejętności: 

  • znajomość pakietu MS-Office;
  • znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
  • interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
  • organizowania pracy własnej; 
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • działania pod wpływem stresu i presją czasu.

 

Znajomość języków obcych:

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.

 

Doświadczenie zawodowe:

  • staż pracy: pożądane doświadczenie w pracy w administracji, w okresie nie późniejszym niż 3 ostatnie lata.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • elastyczność, sumienność i dokładność;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  4. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 

Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.11.2024 
 

 

Podmiot udostępniający:
Collegium Medicum
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
21 listopada 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
21 listopada 2024 12:23
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
7 stycznia 2025 14:08