UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni pracownika administracyjnego w Sekcji Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatu;
- organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań Prorektora ds. Collegium Medicum;
- zapewnienie współpracy między jednostkami uczelni a instytucjami zaangażowanymi w proces kształcenia studentów kierunków prowadzonych przez Colegium Medicum;
- przygotowywanie dokumentacji i pism oraz archiwizacja, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- prowadzenie rejestrów i ewidencji określonych odrębnymi przepisami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
- znajomość przepisów prawa o szkolnictwie wyższym;
- wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
Umiejętności:
- znajomość pakietu MS-Office;
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu.
Znajomość języków obcych:
- Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy: pożądane doświadczenie w pracy w administracji, w okresie nie późniejszym niż 3 ostatnie lata.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność, sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane. - Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 18.10.2024
Podmiot udostępniający: |
Sekcja Obsługi Administracyjnej Collegium Medicum | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
10 października 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
10 października 2024 11:46 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 listopada 2024 12:23 |