Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Grafika w Centrum Marketingu i Mediów

Status: Rozstrzygnięto

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • przygotowanie treści oraz prac graficznych do celów promocyjnych: banerów, plakatów, folderów oraz broszur informacyjno-reklamowych, a także innych materiałów promujących uczelnię oraz jej jednostki. 
  • branie czynnego udziału w przygotowaniu akcji promocyjnych związanych z umocnieniem marki UWM w kraju i za granicą.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w pracy związanej z marketingiem;
  • umiejętność obsługi programów do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej i rastrowej;
  • doświadczenie w przygotowywaniu grafik promocyjnych do Internetu, grafik na potrzeby kanałów w social mediach oraz grafik na potrzeby stron internetowych;
  • doświadczenia w przygotowaniu projektów do druku, podstawowej wiedzy z zakresu DTP;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zaangażowanie i własna inicjatywa w działaniu;
  • komunikatywność i zdolności interpersonalne.
     

Znajomość języków obcych:

  • Pożądana znajomość języka nowożytnego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 23.08.2024.
     

 

Podmiot udostępniający:
Centrum Marketingu i Mediów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
4 lipca 2024
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 lipca 2024 14:55
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
10 października 2024 11:44