Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
Status: Aktualne
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Specjalistę w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
- Liczba etatów: 1.
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem sekretariatu;
- koordynowanie procesów administracyjno-biurowych w tym:
- koordynacja zebrań i spotkań;
- prowadzenie kalendarza Dyrektora Centrum;
- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej pocztą tradycyjną i mailową; - prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym:
- wyjazdów służbowych jednostki;
- prowadzenie ewidencji wewnętrznej środków trwałych oraz wyposażenia znajdującego się na stanie jednostki;
- prowadzenie innych rejestrów i ewidencji zgodnie z odrębnymi przepisami; - przygotowywanie projektów procedur, regulaminów i pism dotyczących obszaru działań Dyrektora Centrum i ich archiwizacja zgodnie z instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- zapewnienie zgodności dokumentów z wewnętrznymi procedurami i przepisami prawa;
- opracowywanie informacji, raportów, analiz dla władz uczelni oraz instytucji zewnętrznych z zakresu działalności Dyrektora Centrum;
- wsparcie Dyrektora Centrum i pracowników mu podległych w organizacji i realizacji projektów;
- udział w spotkaniach i pracach zespołów działających w obszarze kompetencji Dyrektora Centrum;
- organizacja spotkań i podróży służbowych Dyrektora Centrum;
- obsługa systemów elektronicznych, w tym Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EZD);
- zapewnienie współpracy między jednostkami uczelni i instytucjami zewnętrznymi oraz dbałość o sprawny obieg informacji;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne);
- doświadczenie w pracy z dokumentami (porządkowanie, strukturyzowanie, archiwizowanie);
- znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej oraz RODO;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Uczelni;
Umiejętności:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętnego wyciągania wniosków;
- interpersonalne i komunikacyjne, precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- analityczne i planistyczne;
- współdziałania i pracy w zespole;
- organizowania pracy własnej;
- pracy pod presją czasu;
- podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętnego wyciągania wniosków;
- logicznego myślenia.
Znajomość języków obcych:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - B1/B2
Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej minimum 2 lata.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- elastyczność;
- kreatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- wysoka kultura osobista;
- odporność na stres;
- asertywność;
- uczciwość;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U. z 2023 roku, poz. 1939 t.j.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.03.2025.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych | ||
Wytworzono przez: |
mgr Adriana Faraś-Bąk | ||
Data wytworzenia: |
27 lutego 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
27 lutego 2025 14:57 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
28 lutego 2025 12:30 |