UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Biura ds. Zrównoważonego Rozwoju w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
Status: W trakcie rozstrzygania
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Kierownika Biura ds. Zrównoważonego Rozwoju w Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- kierowanie pracą podległego Biura;
- realizacja agendy i strategii zrównoważonego rozwoju;
- udział we wdrażaniu procedur i standardów z zakresu ESG/CSR;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Uczelni oraz interesariuszami zewnętrznymi w zakresie realizacji celów zrównoważonego rozwoju;
- koordynacja projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju;
- przygotowywanie raportów zgodnie z określonymi standardami i wytycznymi z zakresu zrównoważonego rozwoju: ESG, CSR, itp.;
- opracowywanie materiałów na potrzeby sprawozdań, raportów, ankiet dotyczących ESG i wewnętrznych procedur;
- śledzenie zmian w standardach, ocenach i rankingach ESG, projektowanie, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnie ze zmianami legislacyjnymi w obszarze ESG;
- inicjowanie i wspieranie działań na rzecz zrównoważonego zarządzania zasobami Uczelni (wodą, energią, odpadami);
- stały monitoring wskaźników realizacji zadań na rzecz zrównoważonego rozwoju Uczelni;
- przygotowywanie materiałów do komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
- wspieranie władz Uczelni w określaniu strategicznych kierunków rozwoju spójnych ze strategią zrównoważonego rozwoju;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze: nauk o środowisku, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, zarządzania, ekonomii, nauk społecznych, audyt i kontrola wewnętrzna. Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe, szkolenia, certyfikaty ściśle związane z tematyką zrównoważonego rozwoju;
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym – warunek konieczny;
- znajomość aktualnych trendów i norm prawnych w zakresie zrównoważonego rozwoju i ESG;
- znajomość Agendy 2030 oraz 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju (Sustainable Development Goals);
- znajomość międzynarodowego wzorca raportowania odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju GRI (Global Reporting Initiative);
- zdolność zbierania i analizowania danych dotyczących zużycia zasobów, emisji gazów cieplarnianych, efektywności energetycznej oraz innych wskaźników związanych z działalnością Uczelni;
Umiejętności:
- biegłego poruszania się w internecie oraz bardzo dobra znajomość MS Office (dodatkowym atutem będzie znajomość programów graficznych np. Canva, narzędzi do analizy danych);
- umiejętność opracowywania projektów dokumentów;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office,
- obsługi urządzeń biurowych;
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć do pogłębiania wiedzy;
- precyzyjnego wypowiadania się w mowie i piśmie;
- umiejętne zarządzanie zmianą;
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- organizowania pracy własnej;
- współdziałania i pracy w zespole;
- działania pod wpływem stresu i presją czasu;
- podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętnego wyciągania wniosków;
- logicznego myślenia;
- doskonałe umiejętności organizacyjne;
Znajomość języków obcych:
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1/B2.
Doświadczenie zawodowe:
- staż pracy: min. 6 lat – warunek konieczny;
- mile widziane doświadczenie w raportowaniu danych z obszaru ESG/CSR.
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- kreatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- elastyczność;
- sumienność i dokładność;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu)
Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl - Termin składania dokumentów upływa z dniem 03.04.2025 r.
- Zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
Podmiot udostępniający: |
Centrum Zarządzania Projektami i Analiz Strategicznych | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
11 marca 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
11 marca 2025 08:40 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
4 kwietnia 2025 15:11 |