Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Koordynatora Biura Projektu Uniwersytetu Europejskiego w Biurze ds. Współpracy Międzynarodowej
Status: Aktualne
- Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Umowa o pracę.
Główne zadania:
- planowanie i koordynowanie działań administracyjnych, zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Sojuszu ChallengeEU, w tym Dissemination Office;
- stała współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. Uniwersytetów Europejskich w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz z jednostkami uniwersytetu;
- stała współpraca (kontakt e-mailowy, videokonferencje, spotkania, w tym wyjazdowe) z biurami partnerskimi Sojuszu, w tym, z głównym biurem w Offenburgu, w celu koordynacji działań związanych z zarządzaniem i sprawozdawczością Projektu, wypracowywania wspólnych ustaleń, wzorów formularzy i innych dokumentów niezbędnych do celów sprawozdawczych;
- obsługa obiegu dokumentacji związanej z zatrudnieniem i wydatkami w Projekcie ze wszystkich źródeł finansowania wg kryteriów kwalifikowalności kosztów, harmonogramem wykonania zadań́ i kosztorysem, określonym
w umowie grantowej; - dbanie o terminowość obiegu dokumentów i informacji w projekcie;
- koordynacja komunikacji wewnętrznej: utrzymywanie sprawnego przepływu informacji zarówno w ramach UWM jak i całego Sojuszu ChallengeEU, koordynowanie spotkań, organizowanie sesji roboczych;
- przygotowywanie zestawień poniesionych kosztów do celów wewnętrznego bieżącego monitorowania wydatków oraz sprawozdawczości projektowej, archiwizacja dokumentów projektowych, ścisła współpraca z odpowiednimi jednostkami uniwersytetu;
- pomoc w przygotowaniu wniosków projektowych w celu pozyskania dodatkowych źródeł finansowania działań Sojuszu (programy krajowe
i zagraniczne), we współpracy z biurami centralnymi i administracją wydziałową.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi z rożnych źródeł;
- dobra znajomość́ drugiego języka obcego, najchętniej jednego z języków Sojuszu ChallengeEU (francuski, hiszpański, łotewski, macedoński, niemiecki, portugalski, szwedzki);
- znajomość́ struktury organizacyjnej i wewnętrznych aktów prawnych uczelni;
- znajomość́ narzędzi wspomagających zarzadzanie projektami.
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- pracy w zespole międzynarodowym i wrażliwość na różnice kulturowe;
- zarządzania czasem;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych lub asystenckich, w tym preferowane doświadczenie w pracy z projektami, zarządzaniu biurem.
Znajomość języków obcych:
- biegła znajomość́ języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1).
Cechy osobowości:
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
- samodzielność,
- wysoki poziom odpowiedzialności;
- sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość pracy hybrydowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje:
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego, informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz oświadczenia - zgodnie z Zarządzeniem Nr 71/2024 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 20 sierpnia 2024 r.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.01.2025.
Podmiot udostępniający: |
Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
14 stycznia 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
14 stycznia 2025 09:55 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
15 stycznia 2025 13:21 |