Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Koordynatora Biura Projektu Uniwersytetu Europejskiego w Biurze ds. Współpracy Międzynarodowej

Status: Aktualne

  • Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat.
  • Umowa o pracę.

 

Główne zadania:

  • planowanie i koordynowanie działań administracyjnych, zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Sojuszu ChallengeEU, w tym Dissemination Office; 
  • stała współpraca z Pełnomocnikiem Rektora ds. Uniwersytetów Europejskich w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz z jednostkami uniwersytetu;
  • stała współpraca (kontakt e-mailowy, videokonferencje, spotkania, w tym wyjazdowe) z biurami partnerskimi Sojuszu, w tym, z głównym biurem w Offenburgu, w celu koordynacji działań związanych z zarządzaniem i sprawozdawczością Projektu, wypracowywania wspólnych ustaleń, wzorów formularzy i innych dokumentów niezbędnych do celów sprawozdawczych; 
  • obsługa obiegu dokumentacji związanej z zatrudnieniem i wydatkami w Projekcie ze wszystkich źródeł finansowania wg kryteriów kwalifikowalności kosztów, harmonogramem wykonania zadań́ i kosztorysem, określonym 
    w umowie grantowej;
  • dbanie o terminowość obiegu dokumentów i informacji w projekcie;
  • koordynacja komunikacji wewnętrznej: utrzymywanie sprawnego przepływu informacji zarówno w ramach UWM jak i całego Sojuszu ChallengeEU, koordynowanie spotkań, organizowanie sesji roboczych; 
  • przygotowywanie zestawień poniesionych kosztów do celów wewnętrznego bieżącego monitorowania wydatków oraz sprawozdawczości projektowej, archiwizacja dokumentów projektowych, ścisła współpraca z odpowiednimi jednostkami uniwersytetu;
  • pomoc w przygotowaniu wniosków projektowych w celu pozyskania dodatkowych źródeł finansowania działań Sojuszu (programy krajowe 
    i zagraniczne), we współpracy z biurami centralnymi i administracją wydziałową.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;

Dodatkowe atuty: 

  • doświadczenie w zarządzaniu projektami finansowanymi z rożnych źródeł;
  • dobra znajomość́ drugiego języka obcego, najchętniej jednego z języków Sojuszu ChallengeEU (francuski, hiszpański, łotewski, macedoński, niemiecki, portugalski, szwedzki);
  • znajomość́ struktury organizacyjnej i wewnętrznych aktów prawnych uczelni;
  • znajomość́ narzędzi wspomagających zarzadzanie projektami.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
  • pracy w zespole międzynarodowym i wrażliwość na różnice kulturowe;
  • zarządzania czasem;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;

 

Doświadczenie zawodowe:

  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjnych lub asystenckich, w tym preferowane doświadczenie w pracy z projektami, zarządzaniu biurem.

 

Znajomość języków obcych:

  • biegła znajomość́ języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1).

 

Cechy osobowości:

  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych;
  • samodzielność, 
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
  • odpowiedzialność, skrupulatność, zaangażowanie;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje:

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego, informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz oświadczenia - zgodnie z Zarządzeniem Nr 71/2024 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 20 sierpnia 2024 r.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 28.01.2025.

 

Podmiot udostępniający:
Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
14 stycznia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
14 stycznia 2025 09:55
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
15 stycznia 2025 13:21