Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni specjalistę w Biurze ds. Studenckich

Status: Rozstrzygnięto

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni specjalistę w Biurze ds. Studenckich

 

  • Liczba etatów: 1.
  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania na stanowisku:

  • koordynacja i prowadzenie spraw dyscyplinarnych studentów, w tym współpraca z władzami wydziałów i innych jednostek, Biurem Prawnym, Rzecznikami Dyscyplinarnymi ds. Studentów, Komisją Dyscyplinarną ds. Studentów, Odwoławczą Komisją Dyscyplinarnej ds. Studentów, prowadzenie i ewidencja dokumentacji, organizacja posiedzeń Komisji, etc.;
  • koordynacja spraw związanych z badaniami lekarskimi studentów, w tym przygotowanie postępowań przetargowych wyłaniających podmiot obsługujący badania lekarskie studentów;
  • koordynacja i nadzór nad drukami ścisłego zarachowania;
  • sporządzanie sprawozdawczości zbiorczej Uniwersytetu dot. m.in. liczby kandydatów przyjmowanych na studia, liczby studentów prowadzonej na potrzeby m.in. POLon oraz GUS;
  • prowadzenie spraw związanych z tokiem studiów oraz sporządzanie zestawień w powyższym zakresie dla potrzeb Uczelni oraz ministerstwa właściwego ds. szkolnictwa wyższego i innych zainteresowanych jednostek i instytucji;
  • przygotowanie i udział w akcjach promocyjnych i targach edukacyjnych;
  • przygotowywanie treści i uzupełnianie ankiet w systemie POLon dot. m.in. oferowanych przez Uniwersytet kierunków studiów, wymagań stawianych kandydatom na studia, uprawnień laureatów i finalistów olimpiad etc.;
  • współpraca z władzami wydziałów i innych jednostek w zakresie przygotowania opisów kierunków studiów zamieszczanych w trakcie rekrutacji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów oraz na portalu dla kandydatów na studia, wymagań stawianych kandydatom na studia, zasad rekrutacji etc;.
  • współpraca z Centrum Marketingu i Mediów, Biurem ds. Kształcenia oraz Centrum Informatycznym w zakresie przygotowania i weryfikacji treści dotyczących studiów, oferty kształcenia itp. publikowanych na stronie internetowej Uniwersytetu, w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów oraz na portalu dla kandydatów na studia.
  • znajomość przepisów dotyczących dokumentowania toku studiów i administrowanie sprawami związanymi z tokiem studiów oraz udzielanie informacji o zasadach stosowania przepisów prawa dotyczących toku studiów wyższych pracownikom Uczelni, kandydatom na studia oraz studentom.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo;
  • znajomość przepisów prawa dot. szkolnictwa wyższego, zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji oraz RODO;
  • znajomość systemów USOS, POLon oraz IRK.

 

Znajomość języków obcych:

  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego;

 

Umiejętności: 

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, 
  • systematyczność, dokładność i odpowiedzialność w realizacji zadań;
  • sumienność; 
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 20.08.2025 r.

Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
  

Podmiot udostępniający:
Biuro ds. Studenckich
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
13 sierpnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
13 sierpnia 2025 10:24
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
1 września 2025 10:56