Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni pracownika administracyjnego w Archiwum UWM
Status: Aktualne
- Umowa na okres próbny, następnie z możliwością przedłużenia na czas określony.
- Wymiar czasu pracy: pełen etat.
- Umowa o pracę.
Główne zadania:
- przyjmowanie, opracowywanie, ewidencjonowanie dokumentacji;
- wprowadzanie danych do baz archiwalnych;
- udostępnienie dokumentacji archiwalnej przy wykorzystaniu systemu EZD oraz USOS;
- przygotowanie dokumentacji do brakowania;
- prace fizyczne w magazynach przy układaniu akt i ich przewożeniu do magazynów archiwalnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie nauk humanistycznych, społecznych, administracyjnych,
w szczególności: ukończenia archiwistyki, historii ze specjalizacją archiwalną lub kursami archiwalnymi; - znajomość zasad prowadzenia i obiegu dokumentacji kancelaryjnej i archiwalnej;
- mile widziana znajomość Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
- organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole.
Znajomość języków obcych:
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
Cechy osobowości:
- samodzielność,
- wysoki poziom odpowiedzialności;
- sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- odporność na stres;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
- możliwość pracy hybrydowej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów. - Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 16.03.2025 r.
Podmiot udostępniający: |
Archiwum UWM | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
6 marca 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
6 marca 2025 10:20 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
6 marca 2025 11:31 |