Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Administratora Obiektu w Dziale Obsługi Obiektów

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni Administratora Obiektu w Dziale Obsługi Obiektów

 

  • Umowa na zastępstwo 
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

Główne zadania:

  • administrowanie wyznaczonymi nieruchomościami należącymi do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie;
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem administrowanych obiektów w zakresie infrastruktury technicznej, utrzymaniem porządku w obiekcie i w jego otoczeniu, 
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami uczelni w celu utrzymania w pełnej sprawności administrowane obiekty;
  • obsługa oraz nadzór nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym należącym do Działu znajdującym się na wyposażeniu administrowanych obiektów (aule ogólnowydziałowe, ogólnouczelniane).

Wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne;
  • znajomość zagadnień związanych z administrowaniem obiektami;
  • wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego i audiowizualnego;

Pożądane: 

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • ukończone kursy lub szkolenia z zakresu administrowania nieruchomościami;
  • prawo jazdy Kat. B. 

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie w obszarze administrowania obiektami lub pokrewnym - min. 1 rok.

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • umiejętność organizowania pracy własnej, 
  • współdziałania i pracy w zespole;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • działania pod wpływem stresu i presji czasu;
  • interpersonalne i komunikacyjne.

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność, 
  • odpowiedzialność;
  • sumienność i dokładność w realizacji zadań;
  • dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata 
    z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 24.12.2025
     

Informujemy, że w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

Szczegóły znajdują się w Zarządzeniu Nr 76/2024 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 17 września 2024 roku (https://bip.uwm.edu.pl/artykuly/zarzadzenia-rektora/zarzadzenia-rektora-76-2024/).

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Obiektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
17 grudnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
17 grudnia 2025 15:42
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
17 grudnia 2025 15:52