UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni administratora budynków w Dziale Obsługi Obiektów
Status: Rozstrzygnięto
- Liczba etatów: 1
- Umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania na stanowisku:
- administrowanie wyznaczonymi obiektami należącymi do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie,
- nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem administrowanych obiektów w zakresie infrastruktury technicznej, utrzymaniem porządku w obiekcie i w jego otoczeniu,
- współpraca z poszczególnymi jednostkami uczelni w celu utrzymania w pełnej sprawności administrowane obiekty,
- obsługa oraz nadzór nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym należącym do Działu znajdującym się na wyposażeniu administrowanych obiektów (aule ogólnowydziałowe, ogólnouczelniane),
- inne prace związane z funkcjonowaniem Działu,
- wykonywanie innych poleceń kierownika Działu wynikających z działalności organizacyjnej jednostki.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
- wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego i audiowizualnego,
- prawo jazdy Kat. B
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
- organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność;
- sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 01.07.2024 r.
Podmiot udostępniający: |
Dział Obsługi Obiektów | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
24 czerwca 2024 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
24 czerwca 2024 13:18 | ||
Aktualizowano przez: |
Dorota Januszko | ||
Data aktualizacji: |
19 lipca 2024 09:36 |