Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni administratora obiektów w Dziale Obsługi Obiektów

Status: Aktualne

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zatrudni administratora obiektów w Dziale Obsługi Obiektów

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • administrowanie wyznaczonymi obiektami należącymi do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie;
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem administrowanych obiektów w zakresie infrastruktury technicznej, utrzymaniem porządku w obiekcie i w jego otoczeniu;
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami uczelni w celu utrzymania w pełnej sprawności administrowane obiekty;
  • obsługa oraz nadzór nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym należącym do Działu znajdującym się na wyposażeniu administrowanych obiektów (aule ogólnowydziałowe, ogólnouczelniane).

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • prawo jazdy kat. B

Doświadczenie zawodowe:

  • przy wykształceniu średnim staż pracy min. 4 lata – warunek konieczny

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office;
  • organizowania pracy własnej;
  • pracy pod presją czasu;
  • samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w zespole;
  • podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność,
  • samodzielność, 
  • wysoki poziom odpowiedzialności;
  • sumienność, systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista.


Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze);
  • możliwość pracy hybrydowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
     

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Ogólnej (budynek Rektoratu) Michała Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sekcji ds. Szkoleń i Rekrutacji, opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata 
    z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, oraz właściwą jednostkę, w której odbywa się rekrutacja) lub w wersji elektronicznej w formie pdf na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
    Termin składania dokumentów upływa z dniem 13.04.2025
     

Zgodnie z art.  24. Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów:
1. Podmiot prawny ustala wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, zwaną dalej "procedurą zgłoszeń wewnętrznych", zgodną z wymogami określonymi w niniejszym rozdziale.
2. Podmiot, na rzecz którego wykonuje pracę zarobkową mniej niż 50 osób, a także podmioty, o których mowa w art. 23 ust. 5, mogą ustalić procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
3. Podmiot prawny ustala procedurę zgłoszeń wewnętrznych po konsultacjach z:
1)zakładową organizacją związkową albo zakładowymi organizacjami związkowymi, jeżeli w podmiocie prawnym działa więcej niż jedna zakładowa organizacja związkowa, albo 
2)przedstawicielami osób świadczących pracę na rzecz podmiotu prawnego, wyłonionymi w trybie przyjętym w podmiocie prawnym, jeżeli nie działa w nim zakładowa organizacja związkowa.
4. Konsultacje, o których mowa w ust. 3, trwają nie krócej niż 5 dni i nie dłużej niż 10 dni od dnia przedstawienia przez podmiot prawny projektu procedury zgłoszeń wewnętrznych.
5. Procedura zgłoszeń wewnętrznych wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia podania jej do wiadomości osób wykonujących pracę w sposób przyjęty w podmiocie prawnym.
6. Osobie ubiegającej się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby podmiot prawny przekazuje informację o procedurze zgłoszeń wewnętrznych wraz z rozpoczęciem rekrutacji lub negocjacji poprzedzających zawarcie umowy.
  

Podmiot udostępniający:
Dział Obsługi Obiektów
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
4 kwietnia 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
4 kwietnia 2025 15:19
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
4 kwietnia 2025 15:27