UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni administratora obiektu w Filii UWM w Ełku
Status: Rozstrzygnięto
- Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
- Liczba etatów: 1.
- Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
- realizacja zadań w zakresie administrowania i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu wydziału (z uwzględnieniem wszystkich jednostek w nim zlokalizowanych),
- nadzorowanie stanu technicznego administrowanego budynku, instalacji i urządzeń technicznych w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż., systemów alarmowych, telewizji przemysłowej oraz kontroli dostępu,
- nadzorowanie terminowego wykonania serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz konserwacji urządzeń i instalacji w administrowanym budynku,
- monitorowanie sprawności aparatury i sprzętu laboratoryjnego oraz dydaktycznego,
- nadzorowanie remontów pomieszczeń oraz dbanie o ich funkcjonalność i estetykę,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sal dydaktycznych w administrowanym budynku,
- nadzorowanie stanu oraz czystości w administrowanym budynku,
- przygotowanie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi na materiały, sprzęt i aparaturę,
- prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem pracy,
- inne prace związane z funkcjonowanie Filii UWM w Ełku,
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora Filii UWM w Ełku wynikające z działalności organizacyjnej jednostki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B.
Umiejętności:
- dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
- umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz spiętrzenia obowiązków,
- wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego i audiowizualnego,
Cechy osobowości:
- komunikatywność;
- samodzielność i odpowiedzialność;
- systematyczność i dokładność w realizacji zadań;
- otwartość na zmiany i rozwój własny;
- asertywność;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność;
- punktualność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
- atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
- atrakcje kulturalne i sportowe;
- dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
- preferencyjne pożyczki;
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
- kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone dokumenty nie będą zwracane.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
- Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
- Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
- Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl
- Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.02.2025r.
Podmiot udostępniający: |
Filia w Ełku | ||
Wytworzono przez: |
mgr Bogusław Stec | ||
Data wytworzenia: |
3 lutego 2025 | ||
Opublikowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data opublikowania: |
3 lutego 2025 16:18 | ||
Aktualizowano przez: |
Zofia Konopka | ||
Data aktualizacji: |
26 lutego 2025 12:06 |