Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni administratora obiektu w Filii UWM w Ełku

Status: Rozstrzygnięto

  • Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
  • Liczba etatów: 1.
  • Wymiar czasu pracy: pełen

 

Główne zadania:

  • realizacja zadań w zakresie administrowania i zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu wydziału (z uwzględnieniem wszystkich jednostek w nim zlokalizowanych),
  • nadzorowanie stanu technicznego administrowanego budynku, instalacji i urządzeń technicznych w zakresie zgodności z przepisami BHP, ochrony ppoż., systemów alarmowych, telewizji przemysłowej oraz kontroli dostępu,
  • nadzorowanie terminowego wykonania serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz konserwacji urządzeń i instalacji w administrowanym budynku,
  • monitorowanie sprawności aparatury i sprzętu laboratoryjnego oraz dydaktycznego,
  • nadzorowanie remontów pomieszczeń oraz dbanie o ich funkcjonalność i estetykę,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sal dydaktycznych w administrowanym budynku, 
  • nadzorowanie stanu oraz czystości w administrowanym budynku,
  • przygotowanie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi na materiały, sprzęt i aparaturę, 
  • prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem pracy,
  • inne prace związane z funkcjonowanie Filii UWM w Ełku,
  • wykonywanie innych poleceń Dyrektora Filii UWM w Ełku wynikające z działalności organizacyjnej jednostki.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Umiejętności: 

  • dobra umiejętność obsługi pakietu MS-Office,
  • umiejętność organizowania pracy własnej, współdziałania i pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz spiętrzenia obowiązków,
  • wiedza ogólna i znajomość z zakresu obsługi sprzętu komputerowego i audiowizualnego, 

 

Cechy osobowości:

  • komunikatywność;
  • samodzielność i odpowiedzialność; 
  • systematyczność  i dokładność w realizacji zadań;
  • otwartość na zmiany i rozwój własny; 
  • asertywność;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • punktualność;
  • wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
  • pełny wymiar czasu pracy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
  • atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
  • atrakcje kulturalne i sportowe;
  • dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • preferencyjne pożyczki;
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
  • kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. CV i list motywacyjny.
  2. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

 

Inne informacje

  1. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Złożone dokumenty nie będą zwracane.
  3. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
  5. Kandydat, który zostanie wybrany w procesie rekrutacji przed zatrudnieniem będzie zobowiązany o złożenia oświadczenia o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  6. Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry@uwm.edu.pl 
  7. Termin składania dokumentów upływa z dniem 10.02.2025r.
     

 

Podmiot udostępniający:
Filia w Ełku
Wytworzono przez:
mgr Bogusław Stec
Data wytworzenia:
3 lutego 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
3 lutego 2025 16:18
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
26 lutego 2025 12:06