Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

DZIEKAN WYDZIAŁU SZTUKI UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Instytucie Sztuk Pięknych

Status: Rozstrzygnięto

Do konkursu zgłosił się jeden kandydat. Komisja Konkursowa po zapoznaniu się z dokumentacją złożoną przez kandydata, uznała kompletność dokumentów pod względem formalnym oraz, że spełnił on wszystkie wymagane kryteria w ogłoszonym konkursie. Komisja wysoko oceniła osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne Kandydata, stwierdzając duże predyspozycje i bardzo dobre przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć dydaktycznych realizowanych w Instytucie.

Data ogłoszenia konkursu - 30.12.2022 r.
Termin składania ofert  - 31.01.2023 r.
Data rozstrzygnięcia konkursu - 03.02.2023 r.

 

Wynik konkursu:

W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktyczno-badawczych w Instytucie Sztuk Pięknych, komisja konkursowa jednomyślnie rekomenduje kandydaturę Pana dr Marcina Piotrowicza.

 

Dziekan
prof. dr hab. szt. Benedykt Błoński

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (Uchwała Nr 494 Senatu UWM z dnia 21 maja 2019 roku ze zm.).

 

Kryteria kwalifikacyjne:

  • posiadanie stopnia doktora sztuki, dyscyplina sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki,
  • spełnienie wymagań kwalifikacyjnych określonych w załączniku nr 4 do Statutu UWM w Olsztynie, tab. 6a (Uchwała Nr 494 Senatu UWM z dnia 21 maja 2019 roku ze zm.),
  • posiadanie dorobku artystycznego w zakresie grafiki warsztatowej i projektowania 3D,
  • posiadanie doświadczenia dydaktycznego w prowadzeniu przedmiotów: projektowanie i druk 3D, zarządzanie dorobkiem artystycznym, grafika warsztatowa,
  • posiadanie wiedzy z zakresów technologii informacyjnych w sztuce,
  • znajomość i umiejętność posługiwania się drukarkami 3D (filamentowe i żywicowe),
  • znajomość oprogramowania do projektowania 3D,
  • profesjonalna znajomość techniki i technologii obróbki druku 3D,
  • znajomość technik graficznych, 
  • znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego (dotyczy obcokrajowców),
  • profesjonalna znajomość programów grafiki komputerowej m.in. Photoshop, Blender, CorelDraw,
  • umiejętność organizowania projektów artystycznych, warsztatów,
  • predyspozycje do dalszego rozwoju artystycznego i naukowego.

 

 

Wykaz dokumentów:

  • podanie (kierowane do Prorektora ds. kształcenia UWM w Olsztynie),
  • życiorys (CV),
  • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie BIP UWM, baza dokumentów - sprawy kadrowe),
  • xero dyplomu uzyskania stopnia doktora w dyscyplina sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki,
  • pisemna informacja o dorobku artystycznym (naukowym), dydaktycznym i organizacyjnym,
  • informacja kandydata o spełnieniu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - zgodnie z załącznikiem 4, tab. 6a Statutu UWM (dostępny na stronie BIP UWM, statut UWM),
  • dokument potwierdzający znajomość języka obcego nowożytnego na poziomie B2, a w przypadku cudzoziemców – polskiego,
  • inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia),
  • oświadczenie o dziedzinie nauki lub sztuki i dyscyplinie naukowej lub artystycznej (bez daty) oraz oświadczenie upoważniające do zaliczenia do liczby pracowników prowadzących działalność naukową (bez daty) (dostępne na stronie BIP UWM, baza dokumentów – pozostałe sprawy),
  • oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U.  z 2022 poz. 574, ze zm.),
  • oświadczenie, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
    (t. j. Dz. U.  z 2022 poz. 574, ze zm.),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (dostępne na stronie BIP UWM, baza dokumentów – sprawy kadrowe),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z zarządzeniem nr 36/2018 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie Polityki Bezpieczeństwa Informacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (dostępne BIP UWM – sprawy kadrowe ).

 

 

Informacje:

  1. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U.  z 2022 poz. 574, ze zm.),
  2. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn,
  3. niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty,
  4. wynagrodzenie dla stanowiska asystenta nie niższe niż 3490 zł brutto,
  5. konkurs ma charakter jednoetapowy (na podstawie przesłanych dokumentów),
  6. zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Dziekanacie Wydziału Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ul. Szrajbera 11, p. 113, w terminie od dnia 30 grudnia 2022 roku do dnia 31 stycznia 2023 roku ( do godziny 12:00),
  7. rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 10.02.2023 r. 

 

Dziekan Wydziału Sztuki

Prof. dr hab. Benedykt Błoński

 

 

Podmiot udostępniający:
Wydział Sztuki
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Benedykt Błoński
Data wytworzenia:
28 grudnia 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
30 grudnia 2022 10:37
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
7 lutego 2023 10:08