Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

DYREKTOR SZKOŁY ZDROWIA PUBLICZNEGO COLLEGIUM MEDICUM UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE ogłasza konkurs na stanowisko asystenta (stanowiska dydaktyczne) w Katedrze Pielęgniarstwa

Status: Aktualne

Warunki podmiotowe wymagane od kandydatów przystępujących do konkursu:

  • tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
  • prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
  • praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza powiązane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub internistycznego (min. 2 lata),
  • odbyte/w trakcie realizacji szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego lub internistycznego lub odbyte inne formy kształcenia podyplomowego dla pielęgniarek związane z dziedziną pielęgniarstwa rodzinnego lub internistycznego,
  • udokumentowany dorobek naukowy, organizacyjny i dydaktyczny – kandydat musi spełniać wymagania kwalifikacyjne określone w Załączniku nr 4 do Statutu Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie,
  • kwalifikacje i predyspozycje do pracy naukowo – badawczej,
  • doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Wykaz dokumentacji konkursowej:

  • podanie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia),
  • życiorys,
  • kwestionariusz osobowy (BIP UWM - „baza dokumentów - sprawy kadrowe”),
  • kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • kopia prawa wykonywania zawodu,
  • kopia dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
  • informacja kandydata o spełnianiu wymogów przy zatrudnianiu nauczycieli akademickich - tabela (strona internetowa SZP – „oferty pracy” – „dokumenty do pobrania”),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”),
  • oświadczenie, że UWM w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art.120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022, poz. 574 ze zm.),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (BIP UWM - „baza dokumentów – sprawy kadrowe”).

 

Informacje:

  1. Zgłoszenia udziału w konkursie należy składać w Dziekanacie Szkoły Zdrowia Publicznego Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Żołnierska 14 c, w terminie do dnia 31 października 2022 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30 listopada 2022 r.    
  2. Wynagrodzenie dla stanowiska asystenta zawiera się w przedziale: 3205-3500 zł brutto.
  3. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.
  4. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
  5. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022, poz. 574 ze zm.).    

                                                                              

Dyrektor Szkoły Zdrowia Publicznego
dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM

Podmiot udostępniający:
Szkoła Zdrowia Publicznego
Wytworzono przez:
dr hab. n. med. Jadwiga Snarska, prof. UWM
Data wytworzenia:
28 września 2022
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
29 września 2022 10:00
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
29 września 2022 10:00