Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Konkurs  na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Ekologii

Status: Rozstrzygnięto

WYNIK KONKURSU

W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Instytucie Inżynierii i Ochrony Środowiska w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Ekologii na Wydziale Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Komisja konkursowa jednomyślnie  rekomenduje kandydaturę Pana mgr Emila Karpińskiego.

UZASADNIENIE

Do konkursu zgłosił się jeden kandydat. Komisja Konkursowa po zapoznaniu się z dokumentacją przedłożoną przez kandydata stwierdziła ich kompletność pod względem formalnym. Komisja Konkursowa stwierdziła, że Pan mgr Emil Karpiński spełnia wszystkie kryteria konkursowe. Komisja pozytywnie oceniła osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjnej Pana mgr. Emila Karpińskiego, stwierdzając duże predyspozycje i bardzo dobre przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć dydaktycznych realizowanych w Katedrze oraz do prowadzenia badań naukowych.

DZIEKAN WYDZIAŁU GEOINŻYNIERII Uniwersytet warmińsko-Mazurski W OLSZTYNIE
ogłasza konkurs 
na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Turystyki, Rekreacji i Ekologii


 
Kandydaci ubiegający się o stanowisko asystenta (w wymiarze pełnego etatu) powinni:
- posiadać tytuł zawodowy magistra w zakresie turystyki i rekreacji,
- wykazać się ukończeniem studiów II stopnia z wynikiem bardzo dobrym,
- wykazać się zainteresowaniami naukowymi z obszaru kultury fizycznej, potwierdzonymi przynajmniej dwoma artykułami naukowymi,
- wykazać się biegłą znajomością języka angielskiego i biegłą znajomością języka polskiego (dot. obcokrajowców),
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami z zakresu turystyki i rekreacji.
Mile widziane będzie:
- doświadczenie akademickie w przeprowadzaniu zajęć ze studentami w języku obcym,
- doświadczenie akademickie w prowadzeniu przedmiotów z obszaru nauk medycznych i nauk o zdrowiu,
- posiadanie udokumentowanych umiejętności w zakresie masażu klasycznego,
- posiadanie uprawnień wychowawcy wypoczynku dzieci i młodzieży,
- posiadanie kwalifikacji animatora czasu wolnego.posiadanie licencji okręgowego sędziego koszykówki (w tym, kurs sędziowski certyfikowany przez FIBA),
- posiadanie certyfikatu w zakresie diagnostyki stóp (Podologia),
- posiadanie tytułu zawodowego magistra pedagogiki.
Wykaz dokumentacji konkursowej:
- Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisku (kierowane do Prorektora ds. Kadr),
- Życiorys,
- Kwestionariusz osobowy,
- Odpis (potwierdzona kopia) dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Potwierdzenie posiadania ww. uprawnień, doświadczenia, odbycia szkoleń i zdobycia certyfikatów,
- Pisemna opinia promotora lub bezpośredniego przełożonego z ostatniego miejsca pracy,
- Pisemne sprawozdanie z dotychczasowej działalności naukowo-badawczej, dydaktycznej i organizacyjnej (odpowiednio do zajmowanego stanowiska),
- Opracowanie dotyczące zainteresowań i planów naukowych, badawczych, publikacyjnych, dydaktycznych i organizacyjnych
- Arkusz Oceny Okresowej Nauczyciela (AONA) w części dotyczącej osiągnięć – dotyczy kandydatów będących pracownikami Uniwersytetu,
- Informację o całokształcie dorobku naukowego (do pobrania ze strony:
- Dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego,
- Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – dotyczy obcokrajowców,
- Oświadczenie, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurskie w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu przepisu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r.  
   Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 ze zm.),
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku nauczyciela akademickiego – dotyczy kandydatów spoza Uniwersytetu
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

 Informacje:

  1. Dokumenty wymienione w pkt 6, 7 i 8 należy przesłać dodatkowo w formie elektronicznej na adres: wgipb.dziekan@uwm.edu.pl 
  2. Zgłoszenia udziału w konkursie należy przesłać do Biura Dziekana Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Prawocheńskiego 15 pok. 16, 10-720 Olsztyn-Kortowo, w terminie od 25 maja 2020 do 25 czerwca 2020 roku.
  3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od upływu terminu składania dokumentów.
  4. Postępowanie konkursowe przewiduje prezentację przed Komisją Konkursową planów, o których mowa w pkt 8 zgłoszenia do niniejszego konkursu. O terminie posiedzenia Komisji Konkursowej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  5. Wynagrodzenie dla stanowiska asystenta naukowego wynosi 3 205 zł brutto.
  6. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.
  7. Konkurs ma charakter jednoetapowy.
  8. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
     

Podmiot udostępniający:
Wydział Geoinżynierii
Wytworzono przez:
None
Data wytworzenia:
-
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
27 maja 2020 12:38
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
24 września 2020 11:20