Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Dyrektor Filii w Ełku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w dyscyplinie nauki o zdrowiu

Status: Aktualne

Prowadzenie zajęć dydaktycznych i udział w pracach (badaniach) przy projektach naukowych z dziedziny nauk medycznych i nauk o zdrowiu prowadzonych w języku polskim. 

Kandydat przystępujący do konkursu powinien:

  • posiadać tytuł zawodowy magistra pielęgniarstwa,
  • posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza,
  • posiadać praktyczne doświadczenie w pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza powiązane z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w dziedzinie: POZ, świątecznej i nocnej opieki zdrowotnej oraz pielęgniarstwa chirurgicznego ( min.10 lat)
  • posiadać kompetencje w zakresie praktycznej nauki zawodu,
  • posiadać doświadczenie w opracowywaniu programów kursów specjalistycznych i kwalifikacyjnych dla pielęgniarek i położnych,
  • posiadać co najmniej jeden staż dydaktyczny/naukowy lub posiadać co najmniej roczne doświadczenie dydaktyczne na uczelni lub zawodowe w podmiocie wykonującym działalność leczniczą,
  • posiadać doświadczenie w pracy dydaktycznej ze studentami co najmniej 2 lata,
  • posiadać umiejętność pracy w zespole.

 

Zainteresowani składają w Sekretariacie Filii w Ełku pok. 4,  ul. Kościuszki 23, 19-300 Ełk  następujące dokumenty:

  • podanie (kierowane do Prorektora ds. kształcenia UWM w Olsztynie),
  • życiorys naukowy (CV),
  • kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1)
  • kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • kopia prawa wykonywania zawodu,
  • kopie dokumentów potwierdzających rozwój zawodowy (uzyskane specjalizacje, certyfikaty, zaświadczenia, dyplomy potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń),
  • wykaz dorobku naukowego,
  • informacja kandydata o spełnieniu wymagań kwalifikacyjnych niezbędnych do zajmowania stanowiska asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w dyscyplinie  nauki o zdrowiu (załącznik nr 4 do statutu UWM w Olsztynie, tabela 6a)  
  • opinię z ostatniego miejsca pracy (dotyczy osób spoza UWM),
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie (załącznik nr 2)
  • oświadczenie, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 85),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z zarządzeniem nr 36/2018 Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie Polityki Bezpieczeństwa Informacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie – zał. nr 1 i zał. nr 2) https://bip.uwm.edu.pl/uczelnia/baza-dokumentow-sprawy-kadrowe
  • inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje.

 

 Ponadto:

  1. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyny.
  2. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
  3. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 20  lipca 2018 r.  Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 574 ze zm.).
  4. Wynagrodzenie zasadnicze brutto : 3.205,00 zł brutto.
  5. Konkurs ma charakter jednoetapowy.
  6. Termin składania dokumentów upływa z dniem 15-02-2023 r. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Filii UWM w Ełku, ul. Kościuszki 23 pok. 4, 19-300 Ełk
  7. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 17-02-2023 r.

 

 

Podmiot udostępniający:
Filia w Ełku
Wytworzono przez:
dr Jacek Mrozek
Data wytworzenia:
15 stycznia 2023
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
16 stycznia 2023 15:01
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
16 stycznia 2023 15:01