Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

DZIEKAN WYDZIAŁU PRAWA i ADMINISTRACJI UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego i Prawa Unii Europejskiej

Status: Aktualne

DZIEKAN WYDZIAŁU PRAWA i ADMINISTRACJI UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego i Prawa Unii Europejskiej

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 742, ze zm.).

 

Kandydat przystępujący do konkursu powinien posiadać:

  • stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych (nauk prawnych), dyscyplina: nauki prawne (prawo),
  • dorobek publikacyjny co najmniej na poziomie wymagań kwalifikacyjnych, określonych w Załączniku nr 4 (Tabela 4a) do Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 494 Senatu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze zm., 
  • dorobek publikacyjny w zakresie międzynarodowo chronionych praw człowieka i prawa konstytucyjnego - co najmniej 2 publikacje znajdujące się w wykazie czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych z przypisaną liczbą punktów, stanowiącym załącznik do Komunikatu Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r., w obecnym okresie ewaluacji tj. od 2022 r.,
  • aktywny udział w co najmniej 1 konferencji międzynarodowej lub aktywny udział w co najmniej 2 krajowych konferencjach dydaktycznych, naukowych lub szkoleniowych z zakresu ochrony praw człowieka i prawa konstytucyjnego,
  • predyspozycje do pracy dydaktycznej ze studentami,
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw administracyjnych, 
  • biegłą znajomość języka obcego nowożytnego w mowie i piśmie (preferowany j. angielski) oraz biegłą znajomość języka polskiego (dotyczy obcokrajowców),
  • dyspozycyjność w godzinach 8.00 – 16.00.

 

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • Podanie o zatrudnienie (kierowane do Prorektora ds. Kształcenia UWM w Olsztynie),
  • Życiorys,
  • Kwestionariusz osobowy (BIP UWM),
  • Odpis dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów magisterskich z zakresu prawa,
  • Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje oraz kopie publikacji z pełną referencją bibliograficzną,
  • Informacja o spełnieniu wymagań kwalifikacyjnych niezbędnych do zajmowania stanowiska asystenta 
    w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w dyscyplinie nauki prawne, (załącznik nr 4 do Statutu UWM w Olsztynie, tabela 4a),
  • Kserokopie artykułów,
  • Deklaracja o reprezentowanej dziedzinie i dyscyplinie naukowej oraz deklaracja upoważniająca do zaliczenia do liczby pracowników prowadzących działalność naukową,
  • Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego – dotyczy obcokrajowców,
  • Deklaracja złożenia oświadczenia, że Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu art. 120 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 742, ze zm.),
  • Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta (nie dotyczy pracowników UWM),
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 1 Polityki Bezpieczeństwa Informacji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 36/2018 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 28 maja 2018 roku (BIP UWM).
  • Oświadczenie o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 17 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.

 

Informacje:

  1. Zgłoszenia na konkurs należy składać w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Dybowskiego 13, 10-723 Olsztyn, pok. E0.02, w terminie do 10 października 2025 r.;
  2. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1571 ze zm.);
  3. Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4685 zł;
  4. Konkurs ma charakter jednoetapowy;
  5. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty;
  6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu dwóch tygodni od upływu terminu składania dokumentów;
  7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu przez Rektora bez podania przyczyn.

 

 

Dziekan
dr hab. Krystyna Szczechowicz, prof. UWM

Podmiot udostępniający:
Wydział Prawa i Administracji
Wytworzono przez:
dr hab. Krystyna Szczechowicz, prof. UWM
Data wytworzenia:
9 września 2025
Opublikowano przez:
Zofia Konopka
Data opublikowania:
9 września 2025 10:44
Aktualizowano przez:
Zofia Konopka
Data aktualizacji:
9 września 2025 10:53