Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji

Zarządzenie  Nr 99/2016

Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

z dnia 21 października 2016 roku

w sprawie zmian w Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

 

Na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:

 

§ 1

W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku, wprowadza się następujące zmiany: 

1)     skreśla się § 22,

2)     dodaje się § 24a w brzmieniu:

„§ 24a

Biuro ds. Projektów Europejskich

1.     Biuro ds. Projektów Europejskich jest jednostką organizacyjną wspierającą prace związane z przygotowaniem i realizacją uczelnianych i wydziałowych wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.

2.     Biurem ds. Projektów Europejskich kieruje Kierownik.

3.     Strukturę Biura ds. Projektów Europejskich stanowią:

1)      Sekcja Projektów Edukacyjnych, 

2)      Sekcja Projektów Badawczo-Inwestycyjnych, 

3)      Stanowisko Obsługi Prawnej,

4)      Stanowisko Obsługi Kadrowej,

5)      Stanowisko Obsługi Systemu IRBIS.

4.     Poszczególne jednostki Biura ds. Projektów Europejskich realizują następujące zadania:

1)     Sekcja Projektów Edukacyjnych:

a)       wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektu,

b)      przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,

c)       przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy,

d)      monitoring rzeczowy projektu,

e)       nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,

f)        współpraca z kierownikiem projektu,

g)       współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą,

h)      realizacja projektu zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej,

i)        przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,

j)        prowadzenie strony internetowej Biura ds. Projektów Europejskich.

2)     Sekcja Projektów Badawczo – Inwestycyjnych:

a)      wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektu,

b)    przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,

c)     przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy,

d)    monitoring rzeczowy projektu,

e)     nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,

f)      współpraca z kierownikiem projektu,

g)     współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą,

h)    realizacja projektu zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej,

i)      przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,

j)      monitoring trwałości projektów,

k)    współpraca z biznesem w zakresie wspólnej realizacji projektów badawczych.

3)     Stanowisko Obsługi Prawnej:

a)     opiniowanie treści umów pod względem formalno-prawnym,

b)     przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,

c)     opiniowanie działań związanych z komercjalizacją, udzielaniem pomocy publicznej, współpracą z podmiotami zewnętrznymi,

d)    udzielanie informacji i wydawanie opinii w zakresie bieżącej działalności Biura ds. Projektów Europejskich,

4)      Stanowisko Obsługi Kadrowej:

a)     koordynacja zatrudnienia w ramach projektów,

b)    weryfikacja formalno-prawna wniosków o zatrudnienie,

c)     przygotowywanie wraz z kierownikiem projektu planów zatrudnienia 
w projektach,

d)    sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów niezbędnych 
do zatrudnienia pracownika w projekcie,

e)     ocena formalno-prawna zakresów czynności,

f)      prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych w projektach,

g)     prowadzenie teczek personalnych osób zatrudnionych do realizacji projektu,

h)    przygotowywanie dokumentacji do kontroli,

i)      współpraca z podmiotami kontrolującymi,

5)     Stanowisko Obsługi Systemu IRBIS:

a)     prowadzenie kancelarii Biura ds. Projektów Europejskich,

b)    prowadzenie rejestru faktur i umów cywilno-prawnych,

c)     prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi,

d)    archiwizowanie dokumentów.

3)     tytuł przed § 25 otrzymuje brzmienie:

„JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE PODLEGŁE PROREKTOROWI DS. KSZTAŁCENIA  I STUDENTÓW”,

4)     tytuł przed § 27 skreśla się,

5)     pkt 6 w § 32 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„6) Dział Telekomunikacji”,

6)     w § 39 zmienia się nazwę Działu Informatyzacji Administracji i Telekomunikacji na Dział Telekomunikacji.

 

§ 2

Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Rektor

 

prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI 

 

 

 

 

Podmiot udostępniający:
Biuro Rektora
Wytworzono przez:
prof. dr hab. Ryszard Górecki
Data wytworzenia:
20 października 2016
Opublikowano przez:
Aldona Stec
Data opublikowania:
24 maja 2021 14:31
Aktualizowano przez:
Aldona Stec
Data aktualizacji:
24 maja 2021 14:40