Sygnatura: ZR/99/2016
Wejście w życie: 20.10.2016
Ważny do: -
Dokumenty powiązane: ZR/51/2014 ZR/41/2015 ZR/28/2021 ZR/57/2017 ZR/25/2018 ZR/109/2019 ZR/88/2021 ZR/41/2021 ZR/55/2014 ZR/56/2015 ZR/1/2015 ZR/99/2021 ZR/93/2021 ZR/73/2017 ZR/9/2022 ZR/38/2015 ZR/106/2016 ZR/63/2016 ZR/127/2016 ZR/77/2017 ZR/55/2018 ZR/11/2020
Zarządzenie Nr 99/2016
Rektora Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
z dnia 21 października 2016 roku
w sprawie zmian w Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Na podstawie § 17 ust. 7 Statutu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowi się, co następuje:
§ 1
W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 51/2014 Rektora UWM w Olsztynie z dnia 30 czerwca 2014 roku, wprowadza się następujące zmiany:
1) skreśla się § 22,
2) dodaje się § 24a w brzmieniu:
„§ 24a
Biuro ds. Projektów Europejskich
1. Biuro ds. Projektów Europejskich jest jednostką organizacyjną wspierającą prace związane z przygotowaniem i realizacją uczelnianych i wydziałowych wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
2. Biurem ds. Projektów Europejskich kieruje Kierownik.
3. Strukturę Biura ds. Projektów Europejskich stanowią:
1) Sekcja Projektów Edukacyjnych,
2) Sekcja Projektów Badawczo-Inwestycyjnych,
3) Stanowisko Obsługi Prawnej,
4) Stanowisko Obsługi Kadrowej,
5) Stanowisko Obsługi Systemu IRBIS.
4. Poszczególne jednostki Biura ds. Projektów Europejskich realizują następujące zadania:
1) Sekcja Projektów Edukacyjnych:
a) wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektu,
b) przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,
c) przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy,
d) monitoring rzeczowy projektu,
e) nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,
f) współpraca z kierownikiem projektu,
g) współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą,
h) realizacja projektu zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej,
i) przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
j) prowadzenie strony internetowej Biura ds. Projektów Europejskich.
2) Sekcja Projektów Badawczo – Inwestycyjnych:
a) wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektu,
b) przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej,
c) przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy,
d) monitoring rzeczowy projektu,
e) nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego,
f) współpraca z kierownikiem projektu,
g) współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą,
h) realizacja projektu zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej,
i) przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
j) monitoring trwałości projektów,
k) współpraca z biznesem w zakresie wspólnej realizacji projektów badawczych.
3) Stanowisko Obsługi Prawnej:
a) opiniowanie treści umów pod względem formalno-prawnym,
b) przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów,
c) opiniowanie działań związanych z komercjalizacją, udzielaniem pomocy publicznej, współpracą z podmiotami zewnętrznymi,
d) udzielanie informacji i wydawanie opinii w zakresie bieżącej działalności Biura ds. Projektów Europejskich,
4) Stanowisko Obsługi Kadrowej:
a) koordynacja zatrudnienia w ramach projektów,
b) weryfikacja formalno-prawna wniosków o zatrudnienie,
c) przygotowywanie wraz z kierownikiem projektu planów zatrudnienia
w projektach,
d) sporządzanie umów o pracę i innych dokumentów niezbędnych
do zatrudnienia pracownika w projekcie,
e) ocena formalno-prawna zakresów czynności,
f) prowadzenie rejestru pracowników zatrudnionych w projektach,
g) prowadzenie teczek personalnych osób zatrudnionych do realizacji projektu,
h) przygotowywanie dokumentacji do kontroli,
i) współpraca z podmiotami kontrolującymi,
5) Stanowisko Obsługi Systemu IRBIS:
a) prowadzenie kancelarii Biura ds. Projektów Europejskich,
b) prowadzenie rejestru faktur i umów cywilno-prawnych,
c) prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi,
d) archiwizowanie dokumentów.
3) tytuł przed § 25 otrzymuje brzmienie:
„JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE PODLEGŁE PROREKTOROWI DS. KSZTAŁCENIA I STUDENTÓW”,
4) tytuł przed § 27 skreśla się,
5) pkt 6 w § 32 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„6) Dział Telekomunikacji”,
6) w § 39 zmienia się nazwę Działu Informatyzacji Administracji i Telekomunikacji na Dział Telekomunikacji.
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Kanclerzowi Uniwersytetu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. Ryszard J. GÓRECKI
Podmiot udostępniający: |
Biuro Rektora | ||
Wytworzono przez: |
prof. dr hab. Ryszard Górecki | ||
Data wytworzenia: |
20 października 2016 | ||
Opublikowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data opublikowania: |
24 maja 2021 14:31 | ||
Aktualizowano przez: |
Aldona Stec | ||
Data aktualizacji: |
24 maja 2021 14:40 |